Allen het allerbeste
-
Breekijzertje
Re: Allen het allerbeste
We gaan je missen MV.MV schreef:Beste forrummers,
Ik ga jullie verlaten.
Het ga jullie allen goed,
Tja....je moet hier een beetje tegen kritiek kunnen..................... :mrgreen:
Gr.
Breek
- Miscanthus
mmmm, dat moet ik nog zien,,,,,MV schreef:Beste forrummers,
Ik ga jullie verlaten.
Jammer....MV schreef:Beste forrummers,
Ik ga jullie verlaten.
Het ga jullie allen goed,
Mag ik vragen waarom je weggaat? Feedback is voor hen die achter blijven altijd goed.
Ga met God,
Marnix
-
Barryvrouw
- Wilma van den Berg
-
Breekijzertje
Btje triest om te kicken op de 'ondergang' van een ander..Breekijzertje schreef:Geweldig dit! :mrgreen:Tiberius schreef:Het goede, MV.
Wel een beetje zuur, dat uitgerekend het "regeltjes"-topic je Waterloo is geworden. Een topic, waarin je als GGiN-er het standpunt van ds. Moerkerken tegen (voornamelijk) GG-ers zat te verdedigen.
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
- Oude-Waarheid
Tja Olfie volkomen mee eens (zacht uitgedrukt)olfie schreef:Btje triest om te kicken op de 'ondergang' van een ander..Breekijzertje schreef:Geweldig dit! :mrgreen:Tiberius schreef:Het goede, MV.
Wel een beetje zuur, dat uitgerekend het "regeltjes"-topic je Waterloo is geworden. Een topic, waarin je als GGiN-er het standpunt van ds. Moerkerken tegen (voornamelijk) GG-ers zat te verdedigen.
En wens ook MV des Heeren Onmisbare Zegen van ganser harte toe!!
-
Breekijzertje
Dat "geweldig dit" slaat op de sublieme omschrijving en knappe analyse van het fenomeen "MV" van Tiberius.olfie schreef:Btje triest om te kicken op de 'ondergang' van een ander..Breekijzertje schreef:Geweldig dit! :mrgreen:Tiberius schreef:Het goede, MV.
Oke, wat ongelukkig verwoord iig. Een reactie als 'mee eens' oid had meer op zn plaats geweest maar goed.. iedereen reageert anders hee 8)Breekijzertje schreef:Dat "geweldig dit" slaat op de sublieme omschrijving en knappe analyse van het fenomeen "MV" van Tiberius.olfie schreef:Btje triest om te kicken op de 'ondergang' van een ander..Breekijzertje schreef:Geweldig dit! :mrgreen:Tiberius schreef:Het goede, MV.
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen