Wist je dat...
Re: Wist je dat...
...de lezingen op de bondsdag VBGG vandaag mee te luisteren zijn? Een betekenisvol thema: eenzaamheid. Vanmiddag vanaf 13:30 uur resteert nog: 'Eenzaamheid in de kerk' en een forumbespreking. https://kerkdienstgemist.nl/stations/17 ... Veenendaal
Het leek bijna of GerefGemeenteLid een vraag stelde aan het forum, vanmiddag. Maar GerefGemeenteLid zal wel niet op een vrouwenvereniging zitten. Mocht je dit lezen, GGLid, luister het forum terug, want daarin werd een vraag beantwoord over koerswijzigingen in de gemeente en je daar eenzaam onder voelen.Job schreef: ↑08 apr 2025, 13:09 ...de lezingen op de bondsdag VBGG vandaag mee te luisteren zijn? Een betekenisvol thema: eenzaamheid. Vanmiddag vanaf 13:30 uur resteert nog: 'Eenzaamheid in de kerk' en een forumbespreking. https://kerkdienstgemist.nl/stations/17 ... Veenendaal
Hoe laat? Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik de gebruikers met enkel wat letters zoals b.v. ZWP, TSD, KDD, MGG, HHR, HHKtE, enz, allemaal door elkaar hussel, ik vind het best verwarrend.
Sommige zijn herkenbaar. Aan hun taal. Hun spreken openbaart hen.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Nou dat vind ik oprecht knap als je dat voor elkaar krijgt. Mij lukt dat niet.
Maar ik ben ook totaal niet van de hokjes en vakjes.
Toch is het om de grote lijn in een discussie vast te kunnen houden wel handig als je enigszins weet wie met wie discussieert.
Vooral ZWP, TSD en KDD haal ik door elkaar. Ik denk dan vaak dat ze met zichzelf aan het praten zijn...

Sorry, ik kan er niets meer aan doen. Ik heb er zelf overigens geen problemen mee. Meestal heeft ZWP wel wat zinnigs te zeggen...Terri schreef: ↑09 apr 2025, 23:18Nou dat vind ik oprecht knap als je dat voor elkaar krijgt. Mij lukt dat niet.
Toch is het om de grote lijn in een discussie vast te kunnen houden wel handig als je enigszins weet wie met wie discussieert.
Vooral ZWP, TSD en KDD haal ik door elkaar. Ik denk dan vaak dat ze met zichzelf aan het praten zijn...![]()
![]()

Herkenbaar, Volgens mij is KDD Trumpminded. Hij komt uit de VS of Canada. Met ZWP deel ik dezelfde politieke opvattingen en TSD komt volgens mij uit de rechterflank van de reformatorische kerken.Terri schreef: ↑09 apr 2025, 23:18Nou dat vind ik oprecht knap als je dat voor elkaar krijgt. Mij lukt dat niet.
Vooral ZWP, TSD en KDD haal ik door elkaar. Ik denk dan vaak dat ze met zichzelf aan het praten zijn...![]()
![]()
Maar pin mij er niet op vast.
En volgens mij is KDD vertrokken. Ik dacht nog, als zijn bubbel maar niet kleiner is geworden.
- J.C. Philpot
Dat is erg jammer dan. Ik voelde me altijd wel verbonden met deze bijbelgetrouwe broeder van over de grote plas.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Bij deze bevestig ik dat ik niet KDD of ZWP ben.merel schreef: ↑10 apr 2025, 09:31Herkenbaar, Volgens mij is KDD Trumpminded. Hij komt uit de VS of Canada. Met ZWP deel ik dezelfde politieke opvattingen en TSD komt volgens mij uit de rechterflank van de reformatorische kerken.Terri schreef: ↑09 apr 2025, 23:18Nou dat vind ik oprecht knap als je dat voor elkaar krijgt. Mij lukt dat niet.
![]()
Maar pin mij er niet op vast.

Merel heeft wat TSD betreft gelijk.
En als het gaat om de VS, KDD is Trump minded, ZWP heeft er een grote afkeer van. Ik ben er geen fan van, maar probeer er wat nuchter naar te kijken. Op zich had een fictieve alleenspraak via deze 3 accounts best grappig geweest, als dat waar was

- Dodo
Maar we hebben volgens mij ook een CD en een CvD.
Ik ben allang het spoor bijster met al die afkortingen.
Ik ben allang het spoor bijster met al die afkortingen.
Er best véél mensen zijn met Kameleon achtige gedragingen.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!