Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
DIA, sterkte hoor.
Wat moeilijk voor je Dia! Het is wel goed om toch die kleine stukjes in de buitenlucht te doen! (En plaats gerust wat van je foto's hier...)
Sterkte!
Sterkte!
Sterkte, -DIA-!
Tip: drink genoeg water, zeker 1,5 liter per dag. En gebruik genoeg zout, zeker niet zoutloos eten.
Tip: drink genoeg water, zeker 1,5 liter per dag. En gebruik genoeg zout, zeker niet zoutloos eten.
- J.C. Philpot
Ik ben benieuwd naar de achtergrond van je advies. Zou je iets kunnen zeggen over waar genoeg zout eten goed voor is, en te weinig zout slecht, in de context van de burnout van DIA?
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Ik heb een kopje water. Maar ik lig hier alleen. Mijn broer wil niet komen, hij heeft me 2 glazen water gebracht, en moest toen snel weer weg want hij moet zijn huis stoffen. Voel me nu wel alleen en ziek.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Job 6:6J.C. Philpot schreef: ↑07 mar 2025, 09:36Ik ben benieuwd naar de achtergrond van je advies. Zou je iets kunnen zeggen over waar genoeg zout eten goed voor is, en te weinig zout slecht, in de context van de burnout van DIA?
Als je veel water gebruikt en niet genoeg zout, dan komt het water niet op alle plekken waar het moet zijn. Veel water drinken is essentieel, daarom is voldoende zout dat ook. Ik baseer mij hiervoor de visie van F. Batmanghelidj. En verder lijkt dit me niet de plek om een discussie hierover aan te gaan. Het is een goedkoop advies, dus je kunt het allicht proberen.J.C. Philpot schreef: ↑07 mar 2025, 09:36Ik ben benieuwd naar de achtergrond van je advies. Zou je iets kunnen zeggen over waar genoeg zout eten goed voor is, en te weinig zout slecht, in de context van de burnout van DIA?
- J.C. Philpot
Discussie was niet mijn bedoeling - ik was gewoon nieuwsgierig. Bedankt voor je toelichting!Posthoorn schreef: ↑07 mar 2025, 10:43Als je veel water gebruikt en niet genoeg zout, dan komt het water niet op alle plekken waar het moet zijn. Veel water drinken is essentieel, daarom is voldoende zout dat ook. Ik baseer mij hiervoor de visie van F. Batmanghelidj. En verder lijkt dit me niet de plek om een discussie hierover aan te gaan. Het is een goedkoop advies, dus je kunt het allicht proberen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield

En als ik in Rijssen woonde zou ik zeker even bij -DIA- op bezoek willen gaan, maar helaas is dat vanuit Gouda wat lastig.
Een andere krant
- J.C. Philpot
George Whitefield
George Whitefield
we hebben een paar jaar Trouw gehad. Nu weer terug naar onze vorige krant, NRC.
Nrc is een goede krant.
Vind het te duur om te abonneren maar lees hem graag!
Vind het te duur om te abonneren maar lees hem graag!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- J.C. Philpot
Mee eens. De NRC is een kwaliteitskrant. Af en toe koop ik er één.
George Whitefield
George Whitefield
Met de huidige aanbieding is het goedkoper dan Trouw.
Trouw heeft veel sociale artikelen, dat spreekt mij wel aan. Mijn man ergerde zich aan Trouw en is weer blij met NRC. Kwalitatief is die krant objectiever en beter.