Paus treedt terug

Job

Re: Paus treedt terug

Bericht door Job »

DDD schreef: 03 mar 2025, 09:34 Hoe kom je erbij dat de NOS niet zoveel van het christelijk geloof moet hebben? Daar heb ik nooit iets van gemerkt, voor zover ik mij kan herinneren.
Ik zei: de NPO. De omroepstichting is bijzonder seculier. Neem een kijkje op hun website en diversiteitsdrammerij, LBTQI etc.spat van het scherm. We mogen blij zijn dat ze nog een EO onder hun vleugels hebben, maar dat is het dan.
Chrisje72

Bericht door Chrisje72 »

Job schreef:
DDD schreef: 03 mar 2025, 09:34 Hoe kom je erbij dat de NOS niet zoveel van het christelijk geloof moet hebben? Daar heb ik nooit iets van gemerkt, voor zover ik mij kan herinneren.
Ik zei: de NPO. De omroepstichting is bijzonder seculier. Neem een kijkje op hun website en diversiteitsdrammerij, LBTQI etc.spat van het scherm. We mogen blij zijn dat ze nog een EO onder hun vleugels hebben, maar dat is het dan.
Steun je de eo ook?
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

Job schreef: 03 mar 2025, 16:54Ik zei: de NPO. De omroepstichting is bijzonder seculier. Neem een kijkje op hun website en diversiteitsdrammerij, LBTQI etc.spat van het scherm. We mogen blij zijn dat ze nog een EO onder hun vleugels hebben, maar dat is het dan.
Ook bij de EU kom je helaas LHBTI, Gender etcetera tegen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
DDD

Bericht door DDD »

Gelukkig wel. Dat zou wat zijn.
Plaats reactie