Ik zie dat de video idd nu op prive staat.
Maar vond het een zoetsappig verhaal.
Snap ook niet dat ds Buijs hier aan meewerkt, wetend dat de bezwaarden niets zien in het voorstel van de commissie van ds Schenau.
Ik zie dat de video idd nu op prive staat.
Ik kijk nergens meer vreemd van op.HHR schreef: ↑27 jan 2025, 21:39 Zouden er echt afgevaardigden zijn dit dit een goed idee vinden?
https://www.rd.nl/artikel/1093572-plan- ... -aangepast
Meer een bespreking van de komende GS en over het gepresenteerde interim-model over toekomst kerkverband.Emma de Jong schreef: ↑28 jan 2025, 19:26Wat was de strekking van de video?
Werd vooraf verwacht dat het aantal stemmen voor afwijzing hoger of lager zou zijn?Herman schreef: ↑29 jan 2025, 22:13 Alle revisieverzoeken zijn dus afgewezen met een stemverhouding van 31 om 18, hetgeen toch weer een andere afspiegeling is dan sommigen hebben voorspelt.
Als deze stemverhouding zich doorzet naar komende besluiten, weet je dus dat de stemmingen over 'Toekomst kerkverband' uitkomen op alles bij het oude houden. M.a.w. deze synode zal geen stap verder zetten om de werkelijke tegenstellingen te doorbreken en de gedoogconstructie kan weer een paar jaar langer door.