Hier hetzelfde, al is het laagje inmiddels 35 cm hoog. Wat een pracht.
Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Sneeuw! Eindelijk..
Hier een uurtje lekker weer gehad. Snel met de groep de Oosterschelde in gedoken. En het regent weer. Misschien vanavond iets wat op sneeuw lijkt.
Hier nu ieniemienie laagje sneeuw...geen idee voor hoelang 

De inkom van de sociale dienst. Boeiend wat hier allemaal voorbijkomt, maar best wel triest ook...
Het nachtelijk duister is over de stad gedaald. Slechts het kunstlicht der lantaarnen geeft een weinig schijnsel van zich. Ik zie ze: de lichtjes in de donkerte...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Het licht van een nieuwe dag. Vanuit het raam van de auto zojuist een schitterend zicht op het morgenoranje en op de maan die ons weer ging verlaten.
- Niet meer zo actief -
Niet posten tijdens het rijden he :-). Maar het ziet er inderdaad uit als een prachtige dag. Dat wordt Oosterschelde dippen vandaag.
vanochtend op de haringvlietsluizen scheen de maan schitterend over het water, genoten van de natuurpracht!
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Ik was vanmorgen passagier en inmiddels was ik ook aangekomen.
Als chauffeur vind ik het momenteel weleens heel lastig om goed op de weg te letten, met het schitterende licht van de afgelopen week. Imponerende wolkenformaties, ochtendschemer, het is zó mooi!
- Niet meer zo actief -
We waren er allemaal aan toe na al die grijze, natte weken.Mannetje schreef: ↑13 jan 2025, 09:02Ik was vanmorgen passagier en inmiddels was ik ook aangekomen.
Als chauffeur vind ik het momenteel weleens heel lastig om goed op de weg te letten, met het schitterende licht van de afgelopen week. Imponerende wolkenformaties, ochtendschemer, het is zó mooi!
De vesting Heusden. Prachtig in de zon!