Omdat je de bijdrage zowel gezond als zeer ongezond egocentrisch kunt toepassen, en ik daar een duidelijk onderscheid in wil maken.Scheepsbel schreef: ↑14 dec 2024, 18:36 DDD vanwaar narcisme noemen? Als dit woord gaat gebruiken kunnen we nog wel even doorgaan en dan stikt het van het narcisme op dit forum, maar laten we daar ver van weg blijven.
Hoe hier homoseksualiteit word neergezet is totaal Godsonterend en een teken dat Nederland en dus blijkbaar ook christenen ver zijn afgedwaald, zoals ik eerder zij Sodom en Gomorra werden om minder vernietigd, er word hier niet gediscussieerd maar een zonde erdoor gedrukt die God niet wil, men heeft helemaal niet het menselijk belang van deze kinderen of mensen in het oog maar wil de reformatorische wereld kapot maken en nog erger God onterend en Zijn schepping.
Ik ben het verder niet met je eens en ik hoop vooral dat je niet daadwerkelijk jeugdhulpverlener bent volgens mijn definities. Maar het lijkt me om allerlei redenen weinig vruchtbaar om hierover een inhoudelijke discussie te voeren, dus dat doe ik niet.