Dat is waar. Het valt alleen niet altijd te reguleren. Deze bestelling hadden we vorige week dinsdag geplaatst. De zondag als leveringsdatum stond niet in het rijtje mogelijkheden.merel schreef: ↑02 dec 2024, 10:06Tja, dan rijden ze alsnog naar jouw huis om te bezorgen en nemen het pakket weer ergens anders mee naar toe. Dus extra werk voor de bezorger. Volgende keer zal ik het eerder of later bestellen.
Kleine ergernissen
Re: Kleine ergernissen
- Lilian1975
Hier gebeurde het ook bijna. We waren op tijd (zaterdagavond last) om het te wijzigen. Maar de pakketdiensten reden inderdaad af en aan hier in de wijk gisteren. Dit was andere jaren echt niet zo. En voorkomen lukt bijna ook niet. Omdat de levertijd ook nogal eens vaag of rekbaar is. Dus moet je continue je mail in de gaten houden. Zou het helpen als je bij je bestelling aangeeft niet wil dat het op ,ondag bezorgd wordt? Het bevestigde mij wel in mijn mening om zoveel als mogelijk bij de plaatselijke winkels te bestellen en niet zoveel mogelijk bij dat blauwe bolle mannetje....Job schreef: ↑02 dec 2024, 10:30Dat is waar. Het valt alleen niet altijd te reguleren. Deze bestelling hadden we vorige week dinsdag geplaatst. De zondag als leveringsdatum stond niet in het rijtje mogelijkheden.merel schreef: ↑02 dec 2024, 10:06Tja, dan rijden ze alsnog naar jouw huis om te bezorgen en nemen het pakket weer ergens anders mee naar toe. Dus extra werk voor de bezorger. Volgende keer zal ik het eerder of later bestellen.

Hier gisteren ook een pakketje via DHL in de brievenbus. Pakketje was al langer onderweg en we wisten niet wanneer het zou komen.
De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!
Er was wel gecommuniceerd door PostNL dat ze nu ook op zondag 1 december zouden bezorgen ivm grote drukte.
Alleen om dan vanaf 20 november maar niet meer te bestellen... dat is ook lastig.
Alleen om dan vanaf 20 november maar niet meer te bestellen... dat is ook lastig.
- Niet meer zo actief -
Gek genoeg waren deze pakketleveringen in de app ook niet te verplaatsen naar een andere dag. Het is een voorbode, dit gaat gewoon worden in onze nabije toekomst, mensen.
We hebben de cadeautjes gewoon bij de Blokker gekocht. Voor de laatste keer.
Kom je de volgende keer maar gezellig bij mij shoppen! De kwaliteit van Blokker maar volledig zelfstandig..
De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!
..dat blijkbaar tijdens de APK de richtingaanwijzers van velen niet gecheckt worden.
Denk dat je bedoeld het (bewust) niet gebruiken van richtingaanwijzers? Dat is voor mij een grote ergernis. In deze omgeving zijn het vaak jonge mannelijke bestuurders valt mij op. Rijbewijs afpakken en opsluiten met dwangverpleging zou een oplossing kunnen zijn.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- Lilian1975
Een auto waar ik graag nog poos in rij...gewoon een Toyota Aygo.....2012. ( wel beetje stoer door zijn zwarte kleur en die oranje spiegels
). Maar er treden wat ergenissen op. Niet piepjong. Maar mijn vorige (Starlet ) was 18 toen de garage de boodschap bracht dat reparaties duurder werden dan de waarde van de auto
MAAR.....
Deze lekt nu... in kofferbak. Het is net een vergiet. Oorzaak na van alles te hebben bekeken en behandeld nog niet echt gevonden . Nieuwe rubbers rond achterlichten... . Het blijft vochtig ruiken in de auro
... voelt klammig. Weliswaar geen plasjes water meer.
Het droogt ook niet echt lekker met deze luchtvochtigheid en temperaturen. Gewoon een stinkende, krakende auto.
EN het bleef niet hierbij...
Helemaal vanuit het niets... stond gewoon voor het huis geparkeerd. Heb geen alarm ofzo. Klonk ineens een harde aan een stuk door toet..... .
Dacht eerst dat er een alarm afging elders. Ze zijn aan het graven en ik dacht gaslek ofzo
Maar de werklui zagen er niet paniekerig uit. Auto waar alarm van ging? Nee.
Tot een buurman naar mijn auto wees.
Eh met schaamrood op mijn kaken naar de auto. Maar wat ik ook deed. Hij bleef keihard loeien!
Uiteindelijk is de accu er even vanaf gehaald. Een weldadige stilte volgde. Waar weer in nagedacht kon worden.
Garage gebeld. Die legde uit waar de zekering van de claxon zat. Losgehaald. Accu weer aangesloten. Hij blijft stil... en wacht op het moment dat de garage plek heeft. Maar met die regen had ik graag de auto tot mijn beschikking gehad

MAAR.....
Deze lekt nu... in kofferbak. Het is net een vergiet. Oorzaak na van alles te hebben bekeken en behandeld nog niet echt gevonden . Nieuwe rubbers rond achterlichten... . Het blijft vochtig ruiken in de auro

Het droogt ook niet echt lekker met deze luchtvochtigheid en temperaturen. Gewoon een stinkende, krakende auto.
Helemaal vanuit het niets... stond gewoon voor het huis geparkeerd. Heb geen alarm ofzo. Klonk ineens een harde aan een stuk door toet..... .
Dacht eerst dat er een alarm afging elders. Ze zijn aan het graven en ik dacht gaslek ofzo

Eh met schaamrood op mijn kaken naar de auto. Maar wat ik ook deed. Hij bleef keihard loeien!
Uiteindelijk is de accu er even vanaf gehaald. Een weldadige stilte volgde. Waar weer in nagedacht kon worden.
Garage gebeld. Die legde uit waar de zekering van de claxon zat. Losgehaald. Accu weer aangesloten. Hij blijft stil... en wacht op het moment dat de garage plek heeft. Maar met die regen had ik graag de auto tot mijn beschikking gehad

Waterlekkage komt ook vaak bij 3e remlicht vandaan, of de afdichting van de luchtflappen achter de achterbumper. Zijn die al gecheckt?Lilian1975 schreef: ↑05 dec 2024, 17:28 Een auto waar ik graag nog poos in rij...gewoon een Toyota Aygo.....2012. ( wel beetje stoer door zijn zwarte kleur en die oranje spiegels). Maar er treden wat ergenissen op. Niet piepjong. Maar mijn vorige (Starlet ) was 18 toen de garage de boodschap bracht dat reparaties duurder werden dan de waarde van de auto
![]()
MAAR.....
Deze lekt nu... in kofferbak. Het is net een vergiet. Oorzaak na van alles te hebben bekeken en behandeld nog niet echt gevonden . Nieuwe rubbers rond achterlichten... . Het blijft vochtig ruiken in de auro... voelt klammig. Weliswaar geen plasjes water meer.
Dacht eerst dat er een alarm afging elders. Ze zijn aan het graven en ik dacht gaslek ofzo![]()
Garage gebeld. Die legde uit waar de zekering van de claxon zat. Losgehaald. Accu weer aangesloten. Hij blijft stil... en wacht op het moment dat de garage plek heeft. Maar met die regen had ik graag de auto tot mijn beschikking gehad![]()
Is een bekende kwaal.
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
- Lilian1975
De lichten wel. Alle rubbers vervangen. De achterbumper niet. Die moet er inderdaad ook even afForummer schreef: ↑05 dec 2024, 18:25Waterlekkage komt ook vaak bij 3e remlicht vandaan, of de afdichting van de luchtflappen achter de achterbumper. Zijn die al gecheckt?Lilian1975 schreef: ↑05 dec 2024, 17:28 Een auto waar ik graag nog poos in rij...gewoon een Toyota Aygo.....2012. ( wel beetje stoer door zijn zwarte kleur en die oranje spiegels). Maar er treden wat ergenissen op. Niet piepjong. Maar mijn vorige (Starlet ) was 18 toen de garage de boodschap bracht dat reparaties duurder werden dan de waarde van de auto
![]()
MAAR.....
Deze lekt nu... in kofferbak. Het is net een vergiet. Oorzaak na van alles te hebben bekeken en behandeld nog niet echt gevonden . Nieuwe rubbers rond achterlichten... . Het blijft vochtig ruiken in de auro... voelt klammig. Weliswaar geen plasjes water meer.
Dacht eerst dat er een alarm afging elders. Ze zijn aan het graven en ik dacht gaslek ofzo![]()
Garage gebeld. Die legde uit waar de zekering van de claxon zat. Losgehaald. Accu weer aangesloten. Hij blijft stil... en wacht op het moment dat de garage plek heeft. Maar met die regen had ik graag de auto tot mijn beschikking gehad![]()
Is een bekende kwaal.
Ik geef ze maar het voordeel van kapotte aanwijzers, maar inderdaad...huisman schreef: ↑05 dec 2024, 16:30Denk dat je bedoeld het (bewust) niet gebruiken van richtingaanwijzers? Dat is voor mij een grote ergernis. In deze omgeving zijn het vaak jonge mannelijke bestuurders valt mij op. Rijbewijs afpakken en opsluiten met dwangverpleging zou een oplossing kunnen zijn.![]()
Het valt me hier weer op dat het echt van alles door elkaar heen is. Ook van uwe leeftijd zitten er boefjes tussen...
Tip, gooi een zak kattengrid door je auto heen, wel een crime om op te ruimen maar de auto wordt wel droog voordat het gaat schimmelen.Lilian1975 schreef: ↑05 dec 2024, 17:28 Een auto waar ik graag nog poos in rij...gewoon een Toyota Aygo.....2012. ( wel beetje stoer door zijn zwarte kleur en die oranje spiegels). Maar er treden wat ergenissen op. Niet piepjong. Maar mijn vorige (Starlet ) was 18 toen de garage de boodschap bracht dat reparaties duurder werden dan de waarde van de auto
![]()
MAAR.....
En de Action verkoopt volgens mij ook vochtvreters die je in de magnetron weer kunt ontvochtigen.
- Lilian1975
Dank!ejvl schreef: ↑06 dec 2024, 15:03Tip, gooi een zak kattengrid door je auto heen, wel een crime om op te ruimen maar de auto wordt wel droog voordat het gaat schimmelen.Lilian1975 schreef: ↑05 dec 2024, 17:28 Een auto waar ik graag nog poos in rij...gewoon een Toyota Aygo.....2012. ( wel beetje stoer door zijn zwarte kleur en die oranje spiegels). Maar er treden wat ergenissen op. Niet piepjong. Maar mijn vorige (Starlet ) was 18 toen de garage de boodschap bracht dat reparaties duurder werden dan de waarde van de auto
![]()
MAAR.....
En de Action verkoopt volgens mij ook vochtvreters die je in de magnetron weer kunt ontvochtigen.