Het punt is het opvangen van vluchtelingen niet normloos is. Het is zelfs een Bijbelse kernwaarde. Omzien naar de verdrukte. Jij ziet dat als normloos en die gedachte is dus bepaald aanvechtbaar. Daarbij trek je ook nog eens het persoonlijk heil van iemand in twijfel. Dat is een rode vlag.advocaat schreef: ↑23 nov 2024, 13:27 Advocaat koos ervoor om met name na te zoeken informatie te plaatsen over de afloop van de Pauluskerk en haar voorganger. Het lijkt me weinig nuttig om mijn persoonlijke ervaringen met deze man hier te verspreiden. Dat zou bovendien niet te verifiëren zijn.
Maar goed, blijf fijn in het normloze vrijdenken hangen. Ik weet wat ik heb meegemaakt en heb gezien.
Kleine ergernissen
Re: Kleine ergernissen
Als ik via het forum naar de RD app ga kan ik niet terug naar het forum.
Als ik naar de app van bijvoorbeeld de NOS ga lukt dat wel.
Als ik naar de app van bijvoorbeeld de NOS ga lukt dat wel.
Ik wel. Heb dit probleem wel bij de bol.com app.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Altijd. Ik klik op de link en dan opent de RD app automatisch het artikel. Maar ik kan dan dus niet meer terug.
Een muizennest in onze piano. Ze hebben blijkbaar geen last van geluidsoverlast.
Er is wat schade maar het kon veel erger wezen. Het is wel een bijzondere plaats voor een nest met al dat gepingel.
Als de vlooienmars niet helpt zou je altijd nog de Katzenfuge van Scarlatti kunnen proberen.
~~Soli Deo Gloria~~
Dat is nog rustig muziek vergelijken wat hier vaak gespeeld wordt, Die Enkelin Marsch 

Afgelopen vrijdag en zaterdag had ik digitaal wat 5 december cadeautjes besteld. Helaas werden deze gisteren allemaal bezorgd. Dat was een beetje jammer.
Nee, heb ik niet zien staan en normaliter wordt het dan maandag of dinsdag bezorgd. Ik hoorde gisteren bij het NOS nieuws dat ze in ieder geval bij BOl extra dagen werken om alle pakketten voor 5 december te kunnen bezorgen.
Tja, dan rijden ze alsnog naar jouw huis om te bezorgen en nemen het pakket weer ergens anders mee naar toe. Dus extra werk voor de bezorger. Volgende keer zal ik het eerder of later bestellen.