Nou, ik had live uitzicht vanaf een lokaal op de CHE. Ik heb heel veel parachutes zien neerdalen vandaag, en het geronk was niet van de lucht.FlyingEagle schreef: ↑20 sep 2024, 11:48 Net als gisteren laag overvliegende vliegtuigen die oefenen voor morgen: Airborne op de Ginkelse hei.
Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
-
- Verbannen
O ja, een zeeuw, die hebben alleen verstand van bootjes. Maar parachutes vallen uit vliegtuigen. En vliegtuigen maken een ronkend geluid.
Ik fietste naar Bennekom en zag ze overvliegen.

Helaas is er 1 zwaargewond geraakt vandaag met een (oefen) dropping.
https://barneveld.nieuws.nl/112/parachu ... ide-in-ede
https://barneveld.nieuws.nl/112/parachu ... ide-in-ede
Nu toch even heimwee naar mijn vorige werkgever. We zaten daar hartje Arnhem, en in de week voor de sprongen op de hei kwamen de vliegtuigen daar regelmatig dicht langs onze kantoortorens.helma schreef:Ik fietste naar Bennekom en zag ze overvliegen.
Verder tot nu toe alleen maar blij met de overstap naar het onderwijs. Wat zijn die pubers de eerste uren van de dag toch leuk ;-)
Vleermuizen
Het uitgaan der kerk.
Een grote hoge bouwkraan.... waardoor de bouw van een aantal stadswoningen kan worden gerealiseerd, maar die als nadeel hebben, wat in feite niet niet heeft meegewogen bij de bouw, dat het mijn uitzicht deerlijk beperkt...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Dikke sneeuwvlokken en inmiddels een laagje op struiken en bomen.
Een afdekzeil van het tuinset wat heel bol staat. Gelukkig zit het vast aan de poten, anders zou het wegwaaien. Goede kwaliteit gelukkig.
Verder een mooie blauwe lucht met witte wolken op de achtergrond en grijze op de voorgrond.
Verder een mooie blauwe lucht met witte wolken op de achtergrond en grijze op de voorgrond.
- Heidebloem
Het autootje vd Picnic voor de deur!