Forum niet beschikbaar vrijdag 15 november
Forum niet beschikbaar vrijdag 15 november
Op vrijdag 15 november zal het forum een gedeelte van de dag niet beschikbaar zijn in verband met een migratie. De totale duur qua onbeschikbaarheid zal meevallen, maar omdat nog niet helemaal duidelijk is of de werkzaamheden 's morgens, 's middags, of 's avonds uitgevoerd worden geldt deze aankondiging voor de hele dag.
-
Re: Forum niet beschikbaar vrijdag 15 november
Maar… maar…
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Hoop dat deze migratie geen crisis wordt.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
-
-
Het kan uitlopen op een reformatorische rel.
Sommige zullen remigratie aankaarten.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
- Lilian1975
Dan is daar nog het demonstratierecht wat onopgeefbaar is. Om mijn mening hierover door te drammen.HersteldHervormd schreef: ↑13 nov 2024, 20:54Het kan uitlopen op een reformatorische rel.
Ik ben zo benieuwd waar jullie vrijdag rondlopen met spandoeken en slogans.Lilian1975 schreef: ↑13 nov 2024, 21:03Dan is daar nog het demonstratierecht wat onopgeefbaar is. Om mijn mening hierover door te drammen.HersteldHervormd schreef: ↑13 nov 2024, 20:54Het kan uitlopen op een reformatorische rel.
- Lilian1975
In het bos... op wolvenjachtZita schreef: ↑13 nov 2024, 21:38Ik ben zo benieuwd waar jullie vrijdag rondlopen met spandoeken en slogans.Lilian1975 schreef: ↑13 nov 2024, 21:03Dan is daar nog het demonstratierecht wat onopgeefbaar is. Om mijn mening hierover door te drammen.HersteldHervormd schreef: ↑13 nov 2024, 20:54Het kan uitlopen op een reformatorische rel.
Niet refoforummen dan maar poetsen! Ongeacht vrouw, man...
!
"Hoed u voor het "kan niet"." - Maarten Luther
Waardering voor Newton, die achter de schermen hard bezig is in de afgelopen periode om Refoforum te migreren naar een andere omgeving, en dat bovenop zijn nieuwe job in het onderwijs.

-
Tib, bedoel je hiermee dat RF een nieuw jasje krijgt?
Qua uiterlijk en functionaliteit wijzigt er op dit moment niets. Alleen de hosting door EMG stopt en verhuist naar een andere hostingprovider.HersteldHervormd schreef:Tib, bedoel je hiermee dat RF een nieuw jasje krijgt?
-
Is het wenselijk dat de leden die kunnen en willen bijdragen wat doneren?