Hoe werkt dit forum?

GerefGemeente-lid
Verbannen

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door GerefGemeente-lid »

Waar is het draadje over de Doop? Is dit ook in moderatie?
Michaels

Bericht door Michaels »

GerefGemeente-lid schreef: 24 okt 2024, 08:31 Waar is het draadje over de Doop? Is dit ook in moderatie?
Ik zou het heel terecht vinden. ging niet meer over de doop maar kerkelijk onenigheid.
Vrouwke

Bericht door Vrouwke »

En Refoschaamte? Jammer dat die pas in moderatie ging nadat 1 van onze leden elders deelde wat daar al weken geleden gebeurde..

Maar het valt waarschijnlijk ook niet mee om hier moderator te zijn.
De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!
‭‭
Vrouwke

Bericht door Vrouwke »

Michaels schreef: 24 okt 2024, 08:36
GerefGemeente-lid schreef: 24 okt 2024, 08:31 Waar is het draadje over de Doop? Is dit ook in moderatie?
Ik zou het heel terecht vinden. ging niet meer over de doop maar kerkelijk onenigheid.
Het lastige is ook gewoon dat het al die thema’s in de praktijk zo verstrengeld zijn met elkaar. Het is lastig om dat in topics dan gescheiden te houden.
De HEERE is goed, Zijn goedertierenheid is in der eeuwigheid, en Zijn getrouwheid van geslacht tot geslacht..!
‭‭
Michaels

Bericht door Michaels »

Groot Blankenstein schreef: 24 okt 2024, 08:40
Michaels schreef: 24 okt 2024, 08:36
Het lastige is ook gewoon dat het al die thema’s in de praktijk zo verstrengeld zijn met elkaar. Het is lastig om dat in topics dan gescheiden te houden.
De moderator had al gewaarschuwd maar het ging gewoon door en daarom vind ik het ook terecht om te stoppen.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Ondertussen staat er een aantal topics in moderatie, klopt. Soms helpen waarschuwingen maar weinig. :hum
Groot Blankenstein schreef: 24 okt 2024, 08:38 En Refoschaamte? Jammer dat die pas in moderatie ging nadat 1 van onze leden elders deelde wat daar al weken geleden gebeurde..

Maar het valt waarschijnlijk ook niet mee om hier moderator te zijn.

Bij vlagen is het wat intensief. Maar meestal is het goed te doen hoor.
Vrouwke

Bericht door Vrouwke »

👍 🙃

Een “gesprek van de dag” topic, zou misschien best handig zijn 😉 dan past er in ieder geval heel veel in.

Scheelt jullie weer werk..
‭‭
refo

Bericht door refo »

In Duitse fora heb je soms een Meckerecke.
Terri

Bericht door Terri »

Een soort klaagmuur.... :)
Vrouwke

Bericht door Vrouwke »

Ha, ha..!
‭‭
MarJT

Bericht door MarJT »

Er staan dus nogal wat topics 'in moderatie'. Betekent dat deze niet meer heropend worden?
huisman

Bericht door huisman »

MarJT schreef: 24 okt 2024, 22:11 Er staan dus nogal wat topics 'in moderatie'. Betekent dat deze niet meer heropend worden?
Meestal gaan ze weer open. Na een periode van afkoeling en wat knipwerk met een lichte vermaning van de mods om je wat in te houden en vooral on topic te blijven.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Posthoorn

Bericht door Posthoorn »

Wat betekent het nu als zo'n bot online is? Zit daar dan altijd een persoon achter of is het gewoon een zoekmachientje? Ik snap het nog steeds niet.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Posthoorn schreef: 25 nov 2024, 16:35 Wat betekent het nu als zo'n bot online is? Zit daar dan altijd een persoon achter of is het gewoon een zoekmachientje? Ik snap het nog steeds niet.
Je wordt gevolgd, ofwel je bent altijd traceerbaar. Anonimiteit is er niet meer bij.
Of is het toch anders?
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Herman
Moderator

Bericht door Herman »

-DIA- schreef: 25 nov 2024, 20:08
Posthoorn schreef: 25 nov 2024, 16:35 Wat betekent het nu als zo'n bot online is? Zit daar dan altijd een persoon achter of is het gewoon een zoekmachientje? Ik snap het nog steeds niet.
Je wordt gevolgd, ofwel je bent altijd traceerbaar. Anonimiteit is er niet meer bij.
Of is het toch anders?
Ja, dit zijn de Russen die de bijdragen van de moderatoren op mijn bankrekening aan het storten zijn. :D
Plaats reactie