Nee, toetsenduwers. Net als ik, overigens.Mannetje schreef:Zijn dat dan musici?
Jullie dwalen wel wat af van het beroepingswerk...
En past hier wel hoor, organisten worden regelmatig beroepen. Schaarste....
Nee, toetsenduwers. Net als ik, overigens.Mannetje schreef:Zijn dat dan musici?
En hun werk leidt ook regelmatig tot discussie.Maanenschijn schreef: ↑29 aug 2024, 21:59Nee, toetsenduwers. Net als ik, overigens.Mannetje schreef:Zijn dat dan musici?
En past hier wel hoor, organisten worden regelmatig beroepen. Schaarste....
Daar heb je het patroon weer. Iemand vraagt iets en je geeft antwoord op een niet gestelde vraag. Alsof er een verborgen reden achter mijn vraag zou zitten.GerefGemeente-lid schreef: ↑02 sep 2024, 15:15Het zijn feitelijke berichten die online te vinden zijn via diverse kanalen.
Ik kan het ook niet helpen dat jullie nu vacant zijn...
Ga een goed glas wijn drinken joh.refo schreef: ↑02 sep 2024, 15:26Daar heb je het patroon weer. Iemand vraagt iets en je geeft antwoord op een niet gestelde vraag. Alsof er een verborgen reden achter mijn vraag zou zitten.GerefGemeente-lid schreef: ↑02 sep 2024, 15:15Het zijn feitelijke berichten die online te vinden zijn via diverse kanalen.
Een vrouwelijk trekje, trouwens.
Dat laatste hoeft er niet bijrefo schreef: ↑02 sep 2024, 15:26Daar heb je het patroon weer. Iemand vraagt iets en je geeft antwoord op een niet gestelde vraag. Alsof er een verborgen reden achter mijn vraag zou zitten.GerefGemeente-lid schreef: ↑02 sep 2024, 15:15Het zijn feitelijke berichten die online te vinden zijn via diverse kanalen.
Een vrouwelijk trekje, trouwens.
Omdat ik denk dat dit heel goed is voor de gemeente.
Een poosje vacant zijn kan inderdaad goed zijn voor een gemeente. Toch zou ik bidden of de HEERE een uitkomst wil geven die tot zegen van de gemeente mag zijn. Dan kan die uitkomst heel goed een ‘bedankje’ blijken te zijn.