Klopt. Ja dat ben ik ook zeker.
Kleine ergernissen
Re: Kleine ergernissen
Zou je op deze simpele vraag willen reageren GerefGemeente-lid?Bruna schreef: ↑12 jul 2024, 08:38@GerefGemeentelid. Ik waardeer je in je standvastigheid rondom vele zaken, maar wat vind je dan van het antwoord van JP van den Brink?Bruna schreef: ↑03 jul 2024, 22:31Genuanceerd antwoord destijds van JP van de Brink over voetbal en regels. Altijd goede bijdragen.GerefGemeente-lid schreef: ↑26 jun 2024, 15:29Ik las het ook. En ik vind het ook een ergernis.
Bij mij kwam deze tekst naar boven uit Matthéüs 6: 24a: Niemand kan twee heren dienen; want of hij zal den enen haten en den anderen liefhebben, of hij zal den enen aanhangen en den anderen verachten (...).
https://www.refoweb.nl/vragenrubriek/26 ... p-voetbal/
Bij geen reactie ga ik er maar vanuit dat verplaatsen in anderen niet je sterkste kant is.
Doe zoveel mogelijk niet meer mee / ben aan het afbouwen naar inactief
Naaktslakken in tuintegelkleur. Miljoenen in mijn honderd vierkante meter. Nou ja, sinds ik achterin de tuin wat snoeiafval opruimde, zijn het er een stuk of twintig minder. En ik moet straks echt m'n schoenen boenen.
Je had schoenen aan? Je moet ze echt eens tussen je tenen voelen flubberen!
Een authentieke tuinervaring.
Een authentieke tuinervaring.
Dat prekenregister.nl eruit ligt. En ja, ik kom er wel in, maar die manier werkt gewoon niet handig
- J.C. Philpot
Kleine ergernis: dat Lebara onbeperkte SMS en bellen aanbied, maar dat "onbeperkt" betekend: 1000 SMSjes en 3000 belminuten per maand. Dan is de term onbeperkt misleidend.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Dat is bij alle providers. Onbeperkt is op basis fair use.J.C. Philpot schreef: ↑01 aug 2024, 12:36 Kleine ergernis: dat Lebara onbeperkte SMS en bellen aanbied, maar dat "onbeperkt" betekend: 1000 SMSjes en 3000 belminuten per maand. Dan is de term onbeperkt misleidend.
Toch zijn deze getallen relatief laag.refo schreef: ↑01 aug 2024, 12:47Dat is bij alle providers. Onbeperkt is op basis fair use.J.C. Philpot schreef: ↑01 aug 2024, 12:36 Kleine ergernis: dat Lebara onbeperkte SMS en bellen aanbied, maar dat "onbeperkt" betekend: 1000 SMSjes en 3000 belminuten per maand. Dan is de term onbeperkt misleidend.
Simpel heeft bijv een limiet van 10.000 belminuten en 10.000 sms’jes.
Volgens mij zijn dat getallen die je nauwelijks (niet-zakelijk) kunt overschrijden. Rekenend met 18 uur wakker per dag moet je dan elk uur 20 sms’jes versturen.
Dus J.C. Philpot, misschien overstappen naar Simpel.
- J.C. Philpot
Mijn dochter heeft vorige maand wel 1000 SMSjes verstuurt

Maar ik ga maar niet naar Simpel. Moet ze maar minder SMSjes versturen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
-
Bij Odido is het echt onbeperkt.refo schreef: ↑01 aug 2024, 12:47Dat is bij alle providers. Onbeperkt is op basis fair use.J.C. Philpot schreef: ↑01 aug 2024, 12:36 Kleine ergernis: dat Lebara onbeperkte SMS en bellen aanbied, maar dat "onbeperkt" betekend: 1000 SMSjes en 3000 belminuten per maand. Dan is de term onbeperkt misleidend.
1.000 is maar 2 per uur ongeveerJ.C. Philpot schreef: ↑01 aug 2024, 13:10Mijn dochter heeft vorige maand wel 1000 SMSjes verstuurt
Maar ik ga maar niet naar Simpel. Moet ze maar minder SMSjes versturen.

Je dochter heeft dan geen WhatsApp? Met WhatsApp is die 1.000 makkelijk voor een deel op te lossen, lijkt me?
- J.C. Philpot
Een smartphone stellen we nog een tijdje uit. Ze heeft een dumb phone. Vandaar al dat SMS verkeer.
George Whitefield
George Whitefield
AhaJ.C. Philpot schreef: ↑01 aug 2024, 19:52Een smartphone stellen we nog een tijdje uit. Ze heeft een dumb phone. Vandaar al dat SMS verkeer.

-
Grote ergenis meer:
op ons eiland zijn er weer die een reformatorische basisschool willen oprichten.
Ik kan er zo verschrikkelijk boos om worden, echt te triest voor woorden.
Ga de pabo doen en zorg dat de bestaande scholen bedienen
artikel 23 is mij lief, maar dit gruwlijke misbruik op basis van kleine liggingsverschillen is mij een bijzonder grote ergenis!
op ons eiland zijn er weer die een reformatorische basisschool willen oprichten.
artikel 23 is mij lief, maar dit gruwlijke misbruik op basis van kleine liggingsverschillen is mij een bijzonder grote ergenis!
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Wellicht een troostende gedachte: dat komt ook in het midden des lands voor...Bertiel schreef: ↑07 aug 2024, 09:38 Grote ergenis meer: