Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Gezwommen in de Adriatische Zee.
- J.C. Philpot
De dag begonnen met een frisse duik in een riviertje. Heerlijk. Waarom doe ik dat toch niet vaker.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
- Dodo
Ik heb gisteren en eergisteren in de Reeuwijkse plassen gezwommen en ik had dezelfde gedachte.J.C. Philpot schreef: ↑03 aug 2024, 10:30 De dag begonnen met een frisse duik in een riviertje. Heerlijk. Waarom doe ik dat toch niet vaker.
We nemen je deze winter graag eens mee de Oosterschelde in broeder.J.C. Philpot schreef: ↑03 aug 2024, 10:30 De dag begonnen met een frisse duik in een riviertje. Heerlijk. Waarom doe ik dat toch niet vaker.
- J.C. Philpot
Hoe lang blijf je midden in de winter in het water?Zeeuw schreef: ↑03 aug 2024, 14:54We nemen je deze winter graag eens mee de Oosterschelde in broeder.J.C. Philpot schreef: ↑03 aug 2024, 10:30 De dag begonnen met een frisse duik in een riviertje. Heerlijk. Waarom doe ik dat toch niet vaker.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Ongeveer een minuut per graad watertemperatuur. Beetje afhankelijk van de getraindheid en persoon.J.C. Philpot schreef: ↑03 aug 2024, 14:59Hoe lang blijf je midden in de winter in het water?Zeeuw schreef: ↑03 aug 2024, 14:54We nemen je deze winter graag eens mee de Oosterschelde in broeder.J.C. Philpot schreef: ↑03 aug 2024, 10:30 De dag begonnen met een frisse duik in een riviertje. Heerlijk. Waarom doe ik dat toch niet vaker.
Dan ga ik wel een keer met je mee in een strenge winter als het water - 2 graden isZeeuw schreef: ↑03 aug 2024, 15:01Ongeveer een minuut per graad watertemperatuur. Beetje afhankelijk van de getraindheid en persoon.J.C. Philpot schreef: ↑03 aug 2024, 14:59Hoe lang blijf je midden in de winter in het water?Zeeuw schreef: ↑03 aug 2024, 14:54We nemen je deze winter graag eens mee de Oosterschelde in broeder.J.C. Philpot schreef: ↑03 aug 2024, 10:30 De dag begonnen met een frisse duik in een riviertje. Heerlijk. Waarom doe ik dat toch niet vaker.

https://www.duikeninzeeland.nl/DUIKENoo ... iversiteit.
Lopen door de Garnitzenklamm
De bovenkant van het water bedoel je? Dat lijkt me een goeie deal. Maar begin maar eens bij 10 graden.Ararat schreef: ↑03 aug 2024, 15:23Dan ga ik wel een keer met je mee in een strenge winter als het water - 2 graden isZeeuw schreef: ↑03 aug 2024, 15:01Ongeveer een minuut per graad watertemperatuur. Beetje afhankelijk van de getraindheid en persoon.
Ik ga liever -2 minuten in het water dan +10 minutenZeeuw schreef: ↑03 aug 2024, 15:47De bovenkant van het water bedoel je? Dat lijkt me een goeie deal. Maar begin maar eens bij 10 graden.Ararat schreef: ↑03 aug 2024, 15:23Dan ga ik wel een keer met je mee in een strenge winter als het water - 2 graden is

Ja, ik begreep dat achterliggende boodschap :-). Het is nochtans goed voor jouw lijf ende leden...Ararat schreef: ↑03 aug 2024, 16:52Ik ga liever -2 minuten in het water dan +10 minutenZeeuw schreef: ↑03 aug 2024, 15:47De bovenkant van het water bedoel je? Dat lijkt me een goeie deal. Maar begin maar eens bij 10 graden.Ararat schreef: ↑03 aug 2024, 15:23Dan ga ik wel een keer met je mee in een strenge winter als het water - 2 graden is
https://www.duikeninzeeland.nl/DUIKENoo ... iversiteit.![]()
- J.C. Philpot
Het plan is vissen in de kromme rijn en met een opblaaskano varen in de oude gracht.
George Whitefield
George Whitefield
Ik schrijf... Nee, ik schrijf niet voor iemand, maar meer voor mezelf. Soms over de tijd waarin we leven, soms maak ik ook wat luchtiger verhalen, korte verhalen, waarin toch ergens het goed en het kwaad elkaar bekampen, maar waarin toch het goede steeds overwint en het verkeerde tot beschamends toe wordt vernederd. Niet dat ik deze verhalen tevoren bedenk, maar deze vloeien meest als vanzelf uit mijn toetsenbord... Oeps, nee dat kan niet! Uit mijn toetsenbord vloeit normaal immers niets. Alleen dan die keren als mijn kopje thee eroverheen is gegaan... en dan maar hopen dat ie het nog doet, hetgeen inderdaad niet altijd het geval blijkt te zijn...
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- J.C. Philpot
Blaren in mijn hand van het peddelen, maar het is geslaagd. Dochter peddelde beter mee dan ik had verwacht.J.C. Philpot schreef: ↑05 aug 2024, 10:43 Het plan is vissen in de kromme rijn en met een opblaaskano varen in de oude gracht.
George Whitefield
George Whitefield