TomTom

Pim
Contacteer:

TomTom

Bericht door Pim »

Zijn er TomTom gebruikers onder ons? Hoe zijn die dingen in het gebruik? Ik twijfel tussen de Go 300 en Go 500.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Ik gebruik alleen het computerprogramma. Het is ongeveer 99% accuraat. Ben 2 keer de mist in gegaan met het systeem.

Ik weet het verschil niet tussen die 2 apparaten.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Ik gebruik TT-5. Ideaal. Brengt meoveral tot aan de voordeur. Heb een gekraakte versie dat wel.

Werkt als een trein
limosa

Bericht door limosa »

ik twijfel ook maar dan tussen een TomTom en een Becker Traffic Assist, ik vind dat Becker ding mooier om te zien dan het TomTom-bolletje

Afbeelding
jakobmarin

Bericht door jakobmarin »

tukkertje schreef:Heb een gekraakte versie dat wel.
Dat noemen ze toch stelen? :mrgreen:
wim

Bericht door wim »

tukkertje schreef: Werkt als een trein
Werkt een trein ook zo?

Ik ben trouwens van plan TomTom i.c.m. een PDA te gaan gebruiken. Ik denk aan de Mitac Mio A201
dré

Bericht door dré »

tukkertje schreef:Ik gebruik TT-5. Ideaal. Brengt meoveral tot aan de voordeur. Heb een gekraakte versie dat wel.

Werkt als een trein
Regelmatig vertraging zeker :mrgreen: :mrgreen:

ik heb er gewoon een ingebouwd in de radio VDO dayton
werkt meestal perfect :P
dré
--------

Credo in unum Deo
Eppie

Bericht door Eppie »

Ik ben gelukkig, ik hoef niet te kiezen. Ik heb dat probleem jaren geleden al gehad toen de tom, tommetjes cs in de handel kwamen. Ik bleek hem niet nodig te hebben [bovendien vindt ik ze nog steeds erg duur! maar ja ik heb geen baasje die ze betaald]. Het enigste land waar ik hem zou kunnen gebruiken staat op geen enkele route planner behalve die van papier, maar om die nou op m'n voorruit te plakken? Als laatste argument tegen de routeplanner, verdwalen kan best leuk zijn allen je moet het zien.
Andre

Bericht door Andre »

Pim, de Tomtom ONE is net zo goed en werkt perfect, is een aardig stukkie goedkoper! De service van TOMTOM is gewoon iets aparts, een tomtom van 1,5 jaar oud met displayschade wordt gewoon vernieuwd middels garantie.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

limosa schreef:ik twijfel ook maar dan tussen een TomTom en een Becker Traffic Assist, ik vind dat Becker ding mooier om te zien dan het TomTom-bolletje
Goede tip, Limosa.

Voordeel van die Becker is dat gelijk heel Europa bijgeleverd wordt op een 1GB kaartje.

Heb je al ergens een vergelijkende test o.i.d. gevonden?
Hartelijke groet,

Pim.

Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Ter info: ik heb een aantal off-topic opmerkingen verwijderd. Blijf bij het onderwerp aub.
Hartelijke groet,

Pim.

Marc

Bericht door Marc »

Ik gebruik TomTom 5 met een HP Ipaq en ben heel enthousiast. Van de zomer veel door Parijs en Barcelona gereden zonder enige moeite. Er was wel een stuk op de snelweg rond Barcelona waar hij even een tijdje de weg kwijt raakte maar verder geen problemen gehad 1800km.
's Nachts dwars door de stad komen waar je wilt en bijvoorbeeld ook bij wegafsluitingen even snel een andere route kiezen.
Er zijn heel veel POI's beschikbaar om te importeren.
Kaarten gebruik ik al lang helemaal niet meer, je raakt heel snel aan TT gewend en vergeet hem een keer mee te nemen en dan weet je wat je mist :roll:

Marc
memento

Bericht door memento »

Memento gebruikt hem al een aantal jaren. Hij heeft er enorm veel plezier van! (en ik ook)
Hij heeft geloof ik de 500.
We komen altijd waar we zijn moeten al is het een enkele keer over een fietspad :roll:

Maar hij ligt nu in bed, en zal morgen waarschijnlijk wel wat posten.

groetjes vlinder
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Ik heb sinds kort een Acer N35 PDA met tomtom 5 er op. Zo heel af en toe rij ik in het weiland, maar verder bevalt me het prima. Al gebruik ik hem ook niet veel. Ik kon de PDA voor een prikkie over nemen :D
Lelie

Bericht door Lelie »

Voor vaderdag wil ik een navigatiesysteem geven, maar ik weet niet of dit een geslaagde is. Bij de Aldi staat er een in het krantje voor 249 euro. Het merk is Medion en er staat bij "incl. 2Gb memorycard" en verder:
-grensoverschrijdende navigatie binnen Europa
-kaartmateriaal Europa is al voorgeinstalleerd
-3-dimensionele routeweergave
-superscherp beeldkwaliteit
-eenvoudig bediening en snelstart
-routeberekening door nieuwste software
-512 mb intern geheugen
-extra breed beeldscherm 4,3 inch.

Ik heb even een vraag (aan alle mannen :wink: ). Heeft iemand een idee of dit wat is? Zou die ook de route van huis tot bijvoorbeeld vakantieadres (in Oostenrijk) aan geven?
Plaats reactie