TomTom
TomTom
Zijn er TomTom gebruikers onder ons? Hoe zijn die dingen in het gebruik? Ik twijfel tussen de Go 300 en Go 500.
- jakobmarin
Ik ben gelukkig, ik hoef niet te kiezen. Ik heb dat probleem jaren geleden al gehad toen de tom, tommetjes cs in de handel kwamen. Ik bleek hem niet nodig te hebben [bovendien vindt ik ze nog steeds erg duur! maar ja ik heb geen baasje die ze betaald]. Het enigste land waar ik hem zou kunnen gebruiken staat op geen enkele route planner behalve die van papier, maar om die nou op m'n voorruit te plakken? Als laatste argument tegen de routeplanner, verdwalen kan best leuk zijn allen je moet het zien.
Goede tip, Limosa.limosa schreef:ik twijfel ook maar dan tussen een TomTom en een Becker Traffic Assist, ik vind dat Becker ding mooier om te zien dan het TomTom-bolletje
Voordeel van die Becker is dat gelijk heel Europa bijgeleverd wordt op een 1GB kaartje.
Heb je al ergens een vergelijkende test o.i.d. gevonden?
Ik gebruik TomTom 5 met een HP Ipaq en ben heel enthousiast. Van de zomer veel door Parijs en Barcelona gereden zonder enige moeite. Er was wel een stuk op de snelweg rond Barcelona waar hij even een tijdje de weg kwijt raakte maar verder geen problemen gehad 1800km.
's Nachts dwars door de stad komen waar je wilt en bijvoorbeeld ook bij wegafsluitingen even snel een andere route kiezen.
Er zijn heel veel POI's beschikbaar om te importeren.
Kaarten gebruik ik al lang helemaal niet meer, je raakt heel snel aan TT gewend en vergeet hem een keer mee te nemen en dan weet je wat je mist :roll:
Marc
's Nachts dwars door de stad komen waar je wilt en bijvoorbeeld ook bij wegafsluitingen even snel een andere route kiezen.
Er zijn heel veel POI's beschikbaar om te importeren.
Kaarten gebruik ik al lang helemaal niet meer, je raakt heel snel aan TT gewend en vergeet hem een keer mee te nemen en dan weet je wat je mist :roll:
Marc
Voor vaderdag wil ik een navigatiesysteem geven, maar ik weet niet of dit een geslaagde is. Bij de Aldi staat er een in het krantje voor 249 euro. Het merk is Medion en er staat bij "incl. 2Gb memorycard" en verder:
-grensoverschrijdende navigatie binnen Europa
-kaartmateriaal Europa is al voorgeinstalleerd
-3-dimensionele routeweergave
-superscherp beeldkwaliteit
-eenvoudig bediening en snelstart
-routeberekening door nieuwste software
-512 mb intern geheugen
-extra breed beeldscherm 4,3 inch.
Ik heb even een vraag (aan alle mannen
). Heeft iemand een idee of dit wat is? Zou die ook de route van huis tot bijvoorbeeld vakantieadres (in Oostenrijk) aan geven?
-grensoverschrijdende navigatie binnen Europa
-kaartmateriaal Europa is al voorgeinstalleerd
-3-dimensionele routeweergave
-superscherp beeldkwaliteit
-eenvoudig bediening en snelstart
-routeberekening door nieuwste software
-512 mb intern geheugen
-extra breed beeldscherm 4,3 inch.
Ik heb even een vraag (aan alle mannen