Wat doen we vandaag?
- Maanenschijn
Re: Wat doen we vandaag?
Het debat over de regeringsverklaring volgen.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Wat Wilders deed bij Schoof...

(misschien wat meer voor het politieke topic)
- J.C. Philpot
Jeneverproeverij in Schiedam met broer.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
- J.C. Philpot
Dat gaat nog aardig

Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Tien-dagen-pakket gemaakt voor een kleinzoon die naar planning volgende week geboren wordt..(dv)
Ivm medische indicatie een week vroeger dan verwacht (dan zijn we gelukkig nog net niet op vakantie...)
Ivm medische indicatie een week vroeger dan verwacht (dan zijn we gelukkig nog net niet op vakantie...)
Van wie mag dit kindje zijn? (Eerste letter van je zoon/dochter) is genoeg informatie voor mij.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Vannacht toch spontaan geboren: een kleinzoon ( in Gouda, bij onze oudste)
- Maanenschijn
Van harte gefeliciteerd!helma schreef:Vannacht toch spontaan geboren: een kleinzoon ( in Gouda, bij onze oudste)
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Gefeliciteerd.
Gefeliciteerd!!
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
-
Van harte gefeliciteerd
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Wat leuk @Helma, van harte gefeliciteerd!helma schreef:Vannacht toch spontaan geboren: een kleinzoon ( in Gouda, bij onze oudste)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!