Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
We hebben nu een abonnement
Nu in een escaperoom / lasergame met de jv. Zo naar de Mac
Nu in een escaperoom / lasergame met de jv. Zo naar de Mac
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Ben jij zo'n Mac liefhebber dat jij dat weet?
Pubers zijn ( helaas) volledig op de hoogte van de Mac vestigingen en hun aanbiedingen.
Wij hebben indertijd verteld aan onze kinderen dat de het eten van de Mac heel vies was. Helaas had onze dochter op 10 jarige leeftijd een feestje waarbij ze afsluitend bij de Mac aten. Zij kwam verbolgen thuis met de mededeling dat de Mac helemaal niet vies was

Dat is natuurlijk ook geen handige opmerking. Het is niet vies. Het is wel veel minder gezond. En dat kun je prima in een context plaatsen van voldoende worteltjes etc.merel schreef: ↑24 jun 2024, 09:18Pubers zijn ( helaas) volledig op de hoogte van de Mac vestigingen en hun aanbiedingen.
Wij hebben indertijd verteld aan onze kinderen dat de het eten van de Mac heel vies was. Helaas had onze dochter op 10 jarige leeftijd een feestje waarbij ze afsluitend bij de Mac aten. Zij kwam verbolgen thuis met de mededeling dat de Mac helemaal niet vies was.

Ik eet liever bij de gemiddelde snackbar dan bij de Mac. Ik vind het echt niet lekker. Inmiddels eten we daar 1 x keer paar als wij onderweg zijn naar onze vakantiebestemming. Bij de Mac weet je wat je krijgt en dat is niet zo bij het gemiddelde wegrestaurant.Mister schreef: ↑24 jun 2024, 09:31Dat is natuurlijk ook geen handige opmerking. Het is niet vies. Het is wel veel minder gezond. En dat kun je prima in een context plaatsen van voldoende worteltjes etc.merel schreef: ↑24 jun 2024, 09:18Pubers zijn ( helaas) volledig op de hoogte van de Mac vestigingen en hun aanbiedingen.
Wij hebben indertijd verteld aan onze kinderen dat de het eten van de Mac heel vies was. Helaas had onze dochter op 10 jarige leeftijd een feestje waarbij ze afsluitend bij de Mac aten. Zij kwam verbolgen thuis met de mededeling dat de Mac helemaal niet vies was.
![]()
- J.C. Philpot
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
werken op zolder. Voor een waaier is het nog prima te doen.
Tosti's bakken voor de hele familie.
-
De moeite waard? Was in Lunteren zag ik dus je was op de mooie Veluwe.J.C. Philpot schreef: ↑26 jun 2024, 09:50 Dag van Bijbels beraad M/V.
https://www.bijbelsberaadmv.nl/bijeenkomsten/
Hoe was het? De sfeer? Alleen mannen of ook vrouwen? Pfff, wel een erg warme dag, ik hoop dat het buiten was voor jullieHenk J schreef: ↑26 jun 2024, 15:46De moeite waard? Was in Lunteren zag ik dus je was op de mooie Veluwe.J.C. Philpot schreef: ↑26 jun 2024, 09:50 Dag van Bijbels beraad M/V.
https://www.bijbelsberaadmv.nl/bijeenkomsten/
- J.C. Philpot
Ik was blij dat het binnen was. Buiten was het warmer

Ik vondt het een mooie dag. Veel om over na te denken.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield