Niettemin vroeg hij er zelf om.
Europese verkiezingen 2024
Re: Europese verkiezingen 2024
Nou, inmiddels 24 mensen die hier zijn komen stemmen :-)
Goed dat je het zegt. Ik had gisteren steeds het idee dat ik moest stemmen en vandaag zou ik het finaal vergeten zijn. Gelukkig is het nog de hele dag.
Is dat heel veel of heel weinig of iets er tussenin?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
….en je Stemt de Goede Partij?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
https://www.rd.nl/artikel/1066159-stemm ... lt-te-veel
Voor de Gouwenezen. Je kan stemmen in een kerkgebouw.
Voor de Gouwenezen. Je kan stemmen in een kerkgebouw.
Doe zoveel mogelijk niet meer mee / ben aan het afbouwen naar inactief
In de GG ook.
Daar worden ook de stemmen van heel Gouda geteld.
Daar worden ook de stemmen van heel Gouda geteld.
Haha grapjas. Mijn standpunten liggen dichter bij Groen Linkse dan bij de SGP. Aangezien ik het ethische vlak ook belangrijk vind, stem ik CU.
-
MGG
Mooi dat de SGP weer op 1 zetel staat. Hopelijk kiezen twijfelaars dan eerder SGP.
CU is inderdaad de christelijke variant van GroenLinks. Gelukkig niet in hun Israël visie. Mijn stem gaat naar de SGP maar voor Europa stem ik altijd al zuchtende….ik ben jarenlang deels werkzaam geweest tussen mensen die hun salaris kregen van Europa.
Hun bruto salaris was gelijk aan hun netto salaris. Op papier was er een afdracht van zo’n 10% aan Europa.
Wat een rechtsongelijkheid.
O ja, stemmen. Ik heb gestemd. Niet zelf want ik had geen zin dus liet ik mijn man stemmen voor mij. Hij weet precies wat voor smaak ik heb.
I'm writing a book, and discussions here help me shape thoughts that may someday find their way into its pages.