Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Oi, van ezelsoren wat een man niet mooier
- Niet meer zo actief -
Een beetje zon wind erbij, en je bent zo weer droog!

En maar gelukkig, want dat zou ik niet prefereren, Vrouwe Ararat stopte je in de droger...

© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Dus vrouwe Ararat hing jou aan de waslijn? Jaja

Ik stop maar met deze ongein, want voor je t weet neemt het de proporties aan van het verhaal van een illustere forummer die ooit grappen maakte over het op de bank moeten slapen. Dat leverde toen wat consternatie op

Nou, in dit geval zal ik het hele forum melden dat ik denk dat de kans dat Ararat ooit op de bank moet slapen van mw Ararat volgens mij richting 0 gaat.Ararat schreef: ↑05 jun 2024, 14:44Ik stop maar met deze ongein, want voor je t weet neemt het de proporties aan van het verhaal van een illustere forummer die ooit grappen maakte over het op de bank moeten slapen. Dat leverde toen wat consternatie op![]()
Oh, jij bent een ingewijdeZeeuw schreef: ↑05 jun 2024, 16:57Nou, in dit geval zal ik het hele forum melden dat ik denk dat de kans dat Ararat ooit op de bank moet slapen van mw Ararat volgens mij richting 0 gaat.

Och, of ik heb een romantisch beeld van de eenheid die er heerst in de refoforum huwelijkenTerri schreef: ↑05 jun 2024, 17:11Oh, jij bent een ingewijdeZeeuw schreef: ↑05 jun 2024, 16:57Nou, in dit geval zal ik het hele forum melden dat ik denk dat de kans dat Ararat ooit op de bank moet slapen van mw Ararat volgens mij richting 0 gaat.![]()

Ik kan bevestigen dat waslijnen, banken, alsmede hoeken van daken niet aan de orde zijn, behalve voor gangbare (huishoudelijke) klusjesZeeuw schreef: ↑05 jun 2024, 17:12Och, of ik heb een romantisch beeld van de eenheid die er heerst in de refoforum huwelijken![]()

"overweekendene" vrachtwagenchauffeurs
Laatst gewijzigd door Chrisje72 op 08 jun 2024, 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooie wolkenformaties.... Misschien noemen sommigen dat wel 'Hollandse luchten'. Het is ook schilderachtig mooi.
Vooral met die ellendige bouwkraan op de voorgrond... 

© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Veel kleinkinderen die voor de vaderdag even langs zijn gekomen en nu buiten zijn gaan spelen. 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.