Nou moe!

Plaats reactie
Kaw
Contacteer:

Nou moe!

Bericht door Kaw »

Ik loop wat rond te googlen en ineens krijg ik dit scherm:
We're sorry...
... but we can't process your request right now. A computer virus or spyware application is sending us automated requests, and it appears that your computer or network has been infected.

We'll restore your access as quickly as possible, so try again soon. In the meantime, you might want to run a virus checker or spyware remover to make sure that your computer is free of viruses and other spurious software.

We apologize for the inconvenience, and hope we'll see you again on Google.
Krijgen jullie die tekst ook wanneer jullie wat bladeren op google met die link?

Edit: het lijkt vooral na pagina 10 een probleem te zijn.
Corydoras

Bericht door Corydoras »

Met die link gaat het inderdaad fout, bij mij meteen al. Verder geen problemen met google.

Vaag.

Waar zoek je op dan? rss en xml?
Afbeelding
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Yep. Schijnbaar een ingebouwde regel. Indien iemand zoekt op rss en xml en hij kijkt verder dan 10 pagina's, dan is het een zoekbot.
Marc

Re: Nou moe!

Bericht door Marc »

Kaw schreef:Ik loop wat rond te googlen en ineens krijg ik dit scherm:
We're sorry...
... but we can't process your request right now. A computer virus or spyware application is sending us automated requests, and it appears that your computer or network has been infected.

We'll restore your access as quickly as possible, so try again soon. In the meantime, you might want to run a virus checker or spyware remover to make sure that your computer is free of viruses and other spurious software.

We apologize for the inconvenience, and hope we'll see you again on Google.
Krijgen jullie die tekst ook wanneer jullie wat bladeren op google met die link?

Edit: het lijkt vooral na pagina 10 een probleem te zijn.

Ik zou zeggen: google de melding dan even:

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22 ... .%22&meta=

Dat werkt nog wel.

Marc
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Kaw schreef:Schijnbaar een ingebouwde regel. Indien iemand zoekt op rss en xml en hij kijkt verder dan 10 pagina's, dan is het een zoekbot.
't Is mij ook weleens overkomen - en ik zoek toch echt nooit op rss of xml :roll:
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Voor een nerd zoals ik vind ik het een vrij interessant fenomeen... Meer mensen hebben er idd last van gehad. Misschien wordt het in de toekomst opgelost?
wim

Bericht door wim »

Kaw schreef:Voor een nerd zoals ik vind ik het een vrij interessant fenomeen... Meer mensen hebben er idd last van gehad. Misschien wordt het in de toekomst opgelost?
Je kunt geen nerd zijn, want nerds verdoen hun tijd niet aan fora als dit.
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Ik ben een refonerd. :mrgreen:
wim

Bericht door wim »

Kaw schreef:Ik ben een refonerd. :mrgreen:
Toch zou je, afgaande op je avatar, eerder een unix nerd moeten zijn (bril en baard).
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Ik heb geen bril en geen baard. Is dus een beetje verwarrend. Ik heb ook geen unix draaien. Ik mag mijzelf inmiddels wel Java en C#-expert noemen denk ik. C(++) is toch meer de unixtaal. Werk voornamelijk onder windows XP.
wim

Bericht door wim »

Kaw schreef:Ik heb geen bril en geen baard. Is dus een beetje verwarrend. Ik heb ook geen unix draaien. Ik mag mijzelf inmiddels wel Java en C#-expert noemen denk ik. C(++) is toch meer de unixtaal. Werk voornamelijk onder windows XP.
Ah, C# expert. Mooi, dan kun je helpen met de ontwikkeling van RSS Builder....
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Helaas Wim,
Ik heb het veel te druk... :(
Plaats reactie