Tja, met wat ik er hier van hoor heb ik mijn buik er al vol van. Dan pak ik liever een zinniger en leerzamer boek.DDD schreef: ↑13 dec 2023, 22:36Ik ben het daar maar gedeeltelijk mee eens. Je kunt best een opmerking maken over het proces, maar als het in een draadje de bedoeling is om een boek te bespreken, dan is het de bedoeling dat je het ook hebt gelezen. Al het andere is al snel buiten het onderwerp.Simon0612 schreef: ↑13 dec 2023, 19:03Deze reactie klopt niet. Je kan prima zonder het boek te lezen reageren op wat mensen hier beweren. Ik zie niet waarom dat niet zou kunnen. Geen behoefte aan dit boek, deze sticht totaal niet.Konijntje schreef: ↑13 dec 2023, 17:48Ik heb geen meerdere accounts, als je dat suggereert.Geytenbeekje schreef: ↑06 dec 2023, 19:08
Synoniem van Psalm? Zoals je kan zien zijn hier al 29 pagina's aan besteedt...
Beetje vermoeiend dit...
Mijn punt is dat niet inhoudelijk wordt ingegaan op het boek. Dat is jammer, want daardoor krijg je de discussie niet scherp.
Ik heb met verwondering meerdere pagina's doorgelezen. Werkelijk de meerderheid van de reageerders hebben het boek niet gelezen. Het kan zijn dat je een andere mening hebt, maar om een mening te ventileren, terwijl je het boek niet hebt gelezen, is goedkoop.
Ik heb het boek niet gelezen omdat het mij alleen maar ergernis geeft om nogmaals de flauwekulartikelen hierover te moeten doornemen. Bovendien ben ik van mening dat je helemaal niet zo'n bijzondere studie van de DL hoeft te maken om te begrijpen dat dr. Van den Brink op bijna alle punten gelijk heeft, en ik snap dus ook niet waar al het kabaal voor nodig is.
Als je de DL gewoon een paar keer goed doorleest, dan ben je al een heel eind als het gaat om de basisideeën. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.
Net begonnen aan de Fontein des levens van John Flavel, aanrader!