Ik vermoed dat dit ook gebeurd is, maar blijkbaar is door de val het scherm niet goed meer(überhaupt 1 mm aan de bovenkant zichtbaar. In ieder geval niet de knop om op te pakken.
Vraag (algemeen)
Re: Vraag (algemeen)
Dankzij een al eerdere oproep via Facebook lijkt de eigenaar gevonden te zijn. Dus dat is mooi nieuws!
Als je een google-account hebt en googlet op 'find my phone', kun je zo zien waar hij is. Dat heeft mij een hoop stress in het leven ontnomen. En ja, ook weleens een extra fietstocht naar mijn werk opgeleverd, omdat ik 'm zo ongeveer tot mijn bureaulade kon traceren.
Ik weet niet of een man van 82 zich hier nog mee bezig houdtZita schreef: ↑17 nov 2023, 11:20 Als je een google-account hebt en googlet op 'find my phone', kun je zo zien waar hij is. Dat heeft mij een hoop stress in het leven ontnomen. En ja, ook weleens een extra fietstocht naar mijn werk opgeleverd, omdat ik 'm zo ongeveer tot mijn bureaulade kon traceren.
- Dodo
Ik zoek een site waarop ik kan zien wat de symbolen op stekkers betekenen. Ik heb een aantal snoertjes met kleine lampjes, vaak uit de kringloop, en ik kan niet zien of ze buiten gebruikt kunnen worden of niet. Kent iemand zo'n site?
De beschermingsgraad wordt aangeduid met een IP code. Het eerste cijfer geeft de bescherming aan tegen vaste voorwerpen, het tweede cijfer geeft de bescherming aan tegen vocht.
Een aantal bekende IP codes zijn:
IP21: Drupwaterdicht.
IP23: Regenwaterdicht.
IP44: Spatwaterdicht.
IP54: Spatwaterdicht en stofvrij.
IP65: Beschermd tegen waterstralen.
IP67: Stofdicht en beschermd tegen onderdompeling gedurende 30 minuten.
IP68: Stofdicht en beschermd tegen verblijf onder water.
Ik heb een vraag, is er een optie dat je bepaalde topics niet te zien krijgt wanneer je inlogt. De mogelijkheid om reacties van bepaalde personen niet te zien is er, dat is erg fijn maar ik ben benieuwd of die optie er ook is voor bepaalde topics.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Dat zou heel mooi zijn, al zou het nog mooier zijn wanneer bepaalde topics gesloten werden. En allermooist: als aanvallen op de leer van vrije genade niet langer werden toegestaan.
Je kunt wel mensen als vijanden toevoegen zag ik laatst. Weet niet wat het betekent, maar de vraag is of dat wenselijk is. Lijkt me wat vreemd op een christelijk forum.
Meldingen kun je bij "gebruikerspaneel" uitzetten. Dan krijg je geen meldingen meer van Hyperdordt, bijvoorbeeld. Ik denk namelijk dat daar jouw grote ergenis zit.
Meldingen kun je bij "gebruikerspaneel" uitzetten. Dan krijg je geen meldingen meer van Hyperdordt, bijvoorbeeld. Ik denk namelijk dat daar jouw grote ergenis zit.
Van mij hoeven bepaalde topics niet gesloten te worden. Dan zou je mensen monddood maken en dat lijkt me niet wenselijk. Het gaat me meer erom dat ik bepaalde topics gewoon niet te zien krijg. En de vraag is dus of die mogelijkheid er is.
Je kunt je beperken tot de onderwerpen waarop je geabonneerd bent, toch? Dan moet je zo nu en dan wel even kijken of er nieuwe zijn, maar dat lijkt er al een beetje op.
Nu ben ik natuurlijk heel benieuwd of je dit wel te zien krijgt.
Nu ben ik natuurlijk heel benieuwd of je dit wel te zien krijgt.

Dank voor jouw tip. Ja natuurlijk kan ik dit lezen;)
-
een 5 octaaf keyboard, voor de beginner, is dat voldoende?
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.