Ik zit de opname te bekijken, mooie uitvoering!helma schreef:Vanavond Tiel;
Cantate: Gods belofte wordt heerlijk vervuld
Wat doen we vandaag?
- Maanenschijn
Re: Wat doen we vandaag?
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Kraamfeest houden/meemaken ter gelegenheid van de geboorte van ons eerste kleinkind 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Het was heel gezellig, leuk en bijzonder om zoveel wederzijdse familie en vrienden weer bij elkaar te hebben.
Het leek ook wel een reünie van ruim 2 jaar geleden toen de nu jonge ouders trouwden

Het is ook heerlijk om zo'n lief klein humpie in ons gezin te hebben, ik geniet er echt van.

Het is natuurlijk niet alleen rozengeur en maneschijn want als opa en oma zie je wél (te) veel soms en moet en mag je je er niet mee bemoeien natuurlijk en zwijgen
Maar over het geheel genomen gaat het hier heel goed hoor

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
Sinterklaas gevierd met broers, schoonzussen en tantezeggers.
De kids zijn heerlijk verwend en wat waren ze blij en dankbaar met elk cadeau, mooi om te zien!
Die vermaken zich voorlopig weer prima.
De kids zijn heerlijk verwend en wat waren ze blij en dankbaar met elk cadeau, mooi om te zien!
Die vermaken zich voorlopig weer prima.
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Werken, sint cadeautjes inpakken, helpen met suprises en gedichten
File rijden
Koffers gepakt.
Nog 1 nachtje slapen....
Nog 1 nachtje slapen....
-
Ook naar de sneeuw?
Goeie tijd aldaar!
Goeie tijd aldaar!
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Nee, geen sneeuw voor zover ik weet...Bertiel schreef:Ook naar de sneeuw?
Goeie tijd aldaar!
Maar wat niet is kan komen.
In Canada meestal wat vaker sneeuw dan bij ons.
-
have fun and good meetings!
Canada trekt nog altijd... hadden het in gedachten voor onze huwelijksreis, maar helaas gooide Corona roet in het eten. wat in het vat zit...
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Ik moet zeggen dat ik ook de dikke pakken sneeuw wel mis nu ik veel fotos uit onze oude buurt bij Stockholm zie. Het Groningse land is ook best mooi, maar het haalt het niet bij sneeuw bij het bevroren meer.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Bedankt voor je reactie. Beetje laat gezien door mij.