Verkiezingen Tweede Kamer 2023
Re: Verkiezingen Tweede Kamer 2023
Klopt, alleen werd de koning wel geadviseerd door de Raad van State. Ik heb de indruk dat de formatie nu beduidend chaotischer is dan voorheen.
Je zou correlatie en oorzaak-gevolg door elkaar kunnen halen...
Hij ging gewoon een van zijn huizen inspecteren. Kan die beste man toch niet aan doen dat dat huis in Griekenland ligt?
Pff, we kunnen alles wel vakantie noemen tegenwoordig. Hele dag online op Refoforum bijvoorbeeld...

Dat kan, maar een correlatie zou ook kunnen betekenen dat er sprake is van oorzaak en gevolg. Het sluit elkaar niet uit. Het is in elk geval opvallend dat sinds de Tweede Kamer zelf het formatieproces start en leidt, we meer gedoe rond verkenners en (in)formateurs krijgen dan daarvoor.
Persoonlijk verwacht ik nog wel een bak ellende rondom de PVV. Ik heb er een zwaar hoofd in dat dit een samenbindende periode gaat worden.
Alleen, ja. Het komt wat misplaatst triomfantelijk over als iemand die met D66 sympathiseert (nota bene) dit komt melden. Me dunkt dat de partij met de magere mannetjes voor komende jaren genoeg eigen zonden heeft te bewenen om nog parmantig te kunnen doen (en dat geldt ook voor hun sympathisanten).
Klopt, ik zou de koning ook prima vinden eigenlijk.elbert schreef: ↑27 nov 2023, 11:32Dat kan, maar een correlatie zou ook kunnen betekenen dat er sprake is van oorzaak en gevolg. Het sluit elkaar niet uit. Het is in elk geval opvallend dat sinds de Tweede Kamer zelf het formatieproces start en leidt, we meer gedoe rond verkenners en (in)formateurs krijgen dan daarvoor.
Offtopic: "magere mannetjes"? wat bedoel je hiermee?Job schreef: ↑27 nov 2023, 11:37 Persoonlijk verwacht ik nog wel een bak ellende rondom de PVV. Ik heb er een zwaar hoofd in dat dit een samenbindende periode gaat worden.
Alleen, ja. Het komt wat misplaatst triomfantelijk over als iemand die met D66 sympathiseert (nota bene) dit komt melden. Me dunkt dat de partij met de magere mannetjes voor komende jaren genoeg eigen zonden heeft te bewenen om nog parmantig te kunnen doen (en dat geldt ook voor hun sympathisanten).
Niet off-topic hoor. Google maar op "Magere mannetjes D66" en je zult genoeg van je gading vinden. Beter uitgelegd dan ik dat kan doen.ZWP schreef: ↑27 nov 2023, 11:54Klopt, ik zou de koning ook prima vinden eigenlijk.elbert schreef: ↑27 nov 2023, 11:32Dat kan, maar een correlatie zou ook kunnen betekenen dat er sprake is van oorzaak en gevolg. Het sluit elkaar niet uit. Het is in elk geval opvallend dat sinds de Tweede Kamer zelf het formatieproces start en leidt, we meer gedoe rond verkenners en (in)formateurs krijgen dan daarvoor.
Offtopic: "magere mannetjes"? wat bedoel je hiermee?Job schreef: ↑27 nov 2023, 11:37 Persoonlijk verwacht ik nog wel een bak ellende rondom de PVV. Ik heb er een zwaar hoofd in dat dit een samenbindende periode gaat worden.
Ok, vreemde manier van spreken over (het uiterlijk? van) onze volksvertegenwoordigers. Ik zeg maar weer: polarisatie komt van beide polen.

-
Kijk, Plasterk treedt ten tonele. Lijkt me een prima kandidaat hiervoor. Fijn dat er zo snel iemand bereid is gevonden.
Ik las al dat ene Jan Smit getipt werd.Amstelodamense schreef: ↑27 nov 2023, 15:44 Kijk, Plasterk treedt ten tonele. Lijkt me een prima kandidaat hiervoor. Fijn dat er zo snel iemand bereid is gevonden.
- Niet meer zo actief -
Tot 10 tellen nog moeilijker.Mannetje schreef: ↑27 nov 2023, 15:50Ik las al dat ene Jan Smit getipt werd.Amstelodamense schreef: ↑27 nov 2023, 15:44 Kijk, Plasterk treedt ten tonele. Lijkt me een prima kandidaat hiervoor. Fijn dat er zo snel iemand bereid is gevonden.

Verkeerde topic denk ik. Geeft niet, het is gelukkig geen groene tekst.Tiberius schreef: ↑27 nov 2023, 16:05Tot 10 tellen nog moeilijker.Mannetje schreef: ↑27 nov 2023, 15:50Ik las al dat ene Jan Smit getipt werd.Amstelodamense schreef: ↑27 nov 2023, 15:44 Kijk, Plasterk treedt ten tonele. Lijkt me een prima kandidaat hiervoor. Fijn dat er zo snel iemand bereid is gevonden.![]()
- Niet meer zo actief -
Ik twijfelde even, maar het leek me toch beter hier te plaatsen.Mannetje schreef: ↑27 nov 2023, 16:17Verkeerde topic denk ik. Geeft niet, het is gelukkig geen groene tekst.Tiberius schreef: ↑27 nov 2023, 16:05Tot 10 tellen nog moeilijker.Mannetje schreef: ↑27 nov 2023, 15:50Ik las al dat ene Jan Smit getipt werd.Amstelodamense schreef: ↑27 nov 2023, 15:44 Kijk, Plasterk treedt ten tonele. Lijkt me een prima kandidaat hiervoor. Fijn dat er zo snel iemand bereid is gevonden.![]()