Je wilt dus een "ja" of een "nee" horen. Ik denk dat mijn postings duidelijk genoeg zijn. Maar ik vind het criterium dat ik "ja" of "nee" moet zeggen wat onredelijk als mijn gesprekspartner, Ad Anker, zelf ook geen "ja" of "nee" beantwoordt of mijn analyse over jou klopt. Ik wil best "ja" of "nee" beantwoorden, maar zal dat pas doen als jij ook "ja" of "nee" hebt beantwoord.
Heb jij een 2e account op Refoforum?
Re: Heb jij een 2e account op Refoforum?
Wat de mensen (en de refoforummers) betreft geldt dat je vertrouwen wel moet verdienen.
Het komt te voet en het gaat te paard.
Ik wantrouw vooralsnog niemand, maar mag ik enige onderbuikgevoelens hebben bij de gedachte dat meerderen hier meer dan 1 account op RF hebben of in elk geval op dat gebied sjoemelen?
Psalm, stop hier gewoon eens mee. Ad Anker vraagt een ja of nee wat betreft een 2e account. Daarop kom je met een onduidelijk antwoord. Dat daargelaten ga je verwijten doen richting Ad, wat ook niet helpt aan de kriebels die Ad weergaf. Nu ga je ook nog voorwaarden stellen om ja of nee te antwoorden. Als je spelletjes wil spelen, zijn daar andere topics voor. Ik krijg nu een beetje het idee naar een Psalm met valse noten aan het luisteren te zijnPsalm schreef: ↑24 okt 2023, 13:09Je wilt dus een "ja" of een "nee" horen. Ik denk dat mijn postings duidelijk genoeg zijn. Maar ik vind het criterium dat ik "ja" of "nee" moet zeggen wat onredelijk als mijn gesprekspartner, Ad Anker, zelf ook geen "ja" of "nee" beantwoordt of mijn analyse over jou klopt. Ik wil best "ja" of "nee" beantwoorden, maar zal dat pas doen als jij ook "ja" of "nee" hebt beantwoord.
Exact, ben in 1978 ter wereld gekomen.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Dat is weer een mooie kant van je...
Psalm 151.Piet Puk schreef: ↑24 okt 2023, 14:05Psalm, stop hier gewoon eens mee. Ad Anker vraagt een ja of nee wat betreft een 2e account. Daarop kom je met een onduidelijk antwoord. Dat daargelaten ga je verwijten doen richting Ad, wat ook niet helpt aan de kriebels die Ad weergaf. Nu ga je ook nog voorwaarden stellen om ja of nee te antwoorden. Als je spelletjes wil spelen, zijn daar andere topics voor. Ik krijg nu een beetje het idee naar een Psalm met valse noten aan het luisteren te zijnPsalm schreef: ↑24 okt 2023, 13:09Je wilt dus een "ja" of een "nee" horen. Ik denk dat mijn postings duidelijk genoeg zijn. Maar ik vind het criterium dat ik "ja" of "nee" moet zeggen wat onredelijk als mijn gesprekspartner, Ad Anker, zelf ook geen "ja" of "nee" beantwoordt of mijn analyse over jou klopt. Ik wil best "ja" of "nee" beantwoorden, maar zal dat pas doen als jij ook "ja" of "nee" hebt beantwoord.
Dat zijn de Tien Geboden des Heeren (informeel)Tiberius schreef: ↑24 okt 2023, 14:12Psalm 151.Piet Puk schreef: ↑24 okt 2023, 14:05Psalm, stop hier gewoon eens mee. Ad Anker vraagt een ja of nee wat betreft een 2e account. Daarop kom je met een onduidelijk antwoord. Dat daargelaten ga je verwijten doen richting Ad, wat ook niet helpt aan de kriebels die Ad weergaf. Nu ga je ook nog voorwaarden stellen om ja of nee te antwoorden. Als je spelletjes wil spelen, zijn daar andere topics voor. Ik krijg nu een beetje het idee naar een Psalm met valse noten aan het luisteren te zijnPsalm schreef: ↑24 okt 2023, 13:09Je wilt dus een "ja" of een "nee" horen. Ik denk dat mijn postings duidelijk genoeg zijn. Maar ik vind het criterium dat ik "ja" of "nee" moet zeggen wat onredelijk als mijn gesprekspartner, Ad Anker, zelf ook geen "ja" of "nee" beantwoordt of mijn analyse over jou klopt. Ik wil best "ja" of "nee" beantwoorden, maar zal dat pas doen als jij ook "ja" of "nee" hebt beantwoord.
De postings van Psalm lijken op de postings van een eerdere gestopte forummer. Kerkend in een GG in het midden des lands. Maar daar kan ik naast zitten. Niets menselijks is ook mij vreemd.Piet Puk schreef: ↑24 okt 2023, 14:05Psalm, stop hier gewoon eens mee. Ad Anker vraagt een ja of nee wat betreft een 2e account. Daarop kom je met een onduidelijk antwoord. Dat daargelaten ga je verwijten doen richting Ad, wat ook niet helpt aan de kriebels die Ad weergaf. Nu ga je ook nog voorwaarden stellen om ja of nee te antwoorden. Als je spelletjes wil spelen, zijn daar andere topics voor. Ik krijg nu een beetje het idee naar een Psalm met valse noten aan het luisteren te zijnPsalm schreef: ↑24 okt 2023, 13:09Je wilt dus een "ja" of een "nee" horen. Ik denk dat mijn postings duidelijk genoeg zijn. Maar ik vind het criterium dat ik "ja" of "nee" moet zeggen wat onredelijk als mijn gesprekspartner, Ad Anker, zelf ook geen "ja" of "nee" beantwoordt of mijn analyse over jou klopt. Ik wil best "ja" of "nee" beantwoorden, maar zal dat pas doen als jij ook "ja" of "nee" hebt beantwoord.
-
En bedankt….
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
-
Ik heb dus geen tweede account. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het percentage van tweede accounts erg hoog vind!
Ik hoef ook niet anoniem te zijn en dat helpt me gelijk om goed na te denken voordat ik iets post.
Ik hoef ook niet anoniem te zijn en dat helpt me gelijk om goed na te denken voordat ik iets post.
Jaco van Westenbrugge
-
Dat komt door de vraagstelling. Genoeg mensen hebben ooit een ander account gehad. Vermoedelijk gebruikt momenteel slechts een enkeling twee accounts.
Ho is even Pietje Puk uit Keteldorp. Het is vanuit mijn kant allemaal niet zo ernstig bedoeld hoor. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het wel vermakelijk vind dat sommige forumleden dit van mij denken. Ik zie zelf echt de reden niet. Maar vind het wel iets komisch hebben. En ik zal ook toegeven dat ik die nieuwsgierigheid een beetje uitbuitPiet Puk schreef: ↑24 okt 2023, 14:05 Psalm, stop hier gewoon eens mee. Ad Anker vraagt een ja of nee wat betreft een 2e account. Daarop kom je met een onduidelijk antwoord. Dat daargelaten ga je verwijten doen richting Ad, wat ook niet helpt aan de kriebels die Ad weergaf. Nu ga je ook nog voorwaarden stellen om ja of nee te antwoorden. Als je spelletjes wil spelen, zijn daar andere topics voor. Ik krijg nu een beetje het idee naar een Psalm met valse noten aan het luisteren te zijn
Jaja. Lastig om nog serieus te nemen zo. Jammer!Psalm schreef: ↑24 okt 2023, 18:14 Ho is even Pietje Puk uit Keteldorp. Het is vanuit mijn kant allemaal niet zo ernstig bedoeld hoor. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het wel vermakelijk vind dat sommige forumleden dit van mij denken. Ik zie zelf echt de reden niet. Maar vind het wel iets komisch hebben. En ik zal ook toegeven dat ik die nieuwsgierigheid een beetje uitbuit
Ja, sorry hoor. Ik ben gewoon heel duidelijk constant. Maar als jij mij als een agent gaat ondervragen dan neem ik het er wel van. Hopelijk kun je de humor daar van inzien.Ad Anker schreef: ↑24 okt 2023, 18:20Jaja. Lastig om nog serieus te nemen zo. Jammer!Psalm schreef: ↑24 okt 2023, 18:14 Ho is even Pietje Puk uit Keteldorp. Het is vanuit mijn kant allemaal niet zo ernstig bedoeld hoor. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het wel vermakelijk vind dat sommige forumleden dit van mij denken. Ik zie zelf echt de reden niet. Maar vind het wel iets komisch hebben. En ik zal ook toegeven dat ik die nieuwsgierigheid een beetje uitbuit
En voor de helderheid, omdat het blijkbaar hoog zit, kan ik zeggen: dit is mijn enige account op Refoforum. Ik heb geen andere accounts.