Deze is echt leuk...

Gebruikersavatar
Miscanthus
Berichten: 5306
Lid geworden op: 30 okt 2004, 14:38
Locatie: Heuvelrug

Bericht door Miscanthus »

Met welk progje zouden ze dat nou weer doen? of zou het real zijn?
Gebruikersavatar
Hummel
Berichten: 319
Lid geworden op: 05 jul 2005, 02:00
Locatie: Utrecht/Gouda

Bericht door Hummel »

Miscanthus schreef:
Met welk progje zouden ze dat nou weer doen? of zou het real zijn?
Tuurlijk!
Egbert
Berichten: 1334
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:17

Bericht door Egbert »

Miscanthus schreef:
Met welk progje zouden ze dat nou weer doen? of zou het real zijn?
Moet je mij 's morgen zien, is het voorbeeld nog niks bij. :roll:
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Afbeelding
ahuibers

Bericht door ahuibers »

kan niet alles lezen maar hij is inderdaad leuk!
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

ahuibers schreef:kan niet alles lezen maar hij is inderdaad leuk!
Stond in 't Apeldoorns Stadsblad.
Gebruikersavatar
Gian
Berichten: 6328
Lid geworden op: 27 nov 2004, 21:24

Bericht door Gian »

Laatst gewijzigd door Gian op 28 jan 2006, 08:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangwekkend deel het elimineren van traditioneel-theologische en hermeneutische contradicties.
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

Gebruikersavatar
olfie
Berichten: 836
Lid geworden op: 26 jan 2006, 21:00
Locatie: Ergens in Zuid-Holland

Bericht door olfie »

Niet leuk, dan wel functioneel:

[align=center]Opmerkelijk[/align]

Je sloffen achterna
De nachtelijke gang naar de koelkast of het toilet is een stuk veiliger met de uitvinding van de Amerikaan Doug Vick: lichtgevende pantoffels.

De sloffen zijn voorzien van krachtige lampen in de tenen. De lichtstraal van zes tot acht meter gaat alleen aan wanneer je met je voet in de slof schiet, zo schrijft de Daily Express.

Ook het weer terugkruipen in je warme nestje is zonder gevaren: nadat je de sloffen hebt uitgedaan blijft het licht nog even aan dankzij een timer. In Groot-Brittannië komt 'Brightfeet' in de winkels voor 25 pond (zo'n 38 euro).
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
Gebruikersavatar
olfie
Berichten: 836
Lid geworden op: 26 jan 2006, 21:00
Locatie: Ergens in Zuid-Holland

Bericht door olfie »

Behoorlijk luguber

Roemeense arts aangevallen door een lijk.

In Roemenië is er een onderzoek ingesteld nadat een arts een klap in zijn gezicht kreeg van een lijk. Nadat het lijk, de tiener Bogdan Georgescu, de arts sloeg raakte laatstgenoemde zodanig in shock dat hij behandeld moest worden.
De arts vond het verdacht toen hij een lijk zag bewegen in het lijkenhuis. Hij boog zich over het lichaam om het nader te bekijken, en op dat moment werd hij geslagen. De 16-jarige Georgescu werd dood verklaard in het ziekenhuis nadat hij was flauwgevallen en geen tekenen van leven meer vertoonde. Na deze verklaring werd zijn lichaam naar het lijkenhuis gebracht.
"Ik werd plots wakker en had geen idee waar ik was", zei de tiener. "Ik keek naar links en rechts en zag aan beide kanten een dode vrouw. Daarop zag ik dat een man met een witte jas naar me toekwam. Ik dacht dat hij me wou doden en raakte in paniek."
Artsen onderzoeken nu hoe het kwam dat de jongen flauwviel. "Het laatste wat ik me herinner, is dat ik koffie aan het drinken was met mijn broer. Het volgende moment werd ik wakker in een lijkenhuis."

Opwindend

Een huisvrouw uit Swansea in Wales beleefde in een plaatselijke supermarkt een behoorlijk genant moment toen ze volledig in extase raakte door een vibrerende slip die ze droeg. Midden in de winkel viel ze flauw, waarna ze met haar hoofd de rekken raakte.
Een toegesnelde arts ontdekte de nog trillende Passion Pants, en ontdeed de vrouw van het stimulerende ondergoed. Hierna werd ze naar een ziekenhuis vervoerd. Toen ze na controle huiswaarts kon keren kreeg ze het slipje veilig in een plastic tas mee.
Een woordvoerder van de betreffende supermarkt reageerde met een knipoog. "We gaan ervan uit dat winkelen bij ons al opwindend genoeg moet zijn." De anoniem gebleven vrouw zal zich vermoedelijk nog wel bedenken voordat ze zich opnieuw in dezelfde winkel vertoont.
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
Gebruikersavatar
olfie
Berichten: 836
Lid geworden op: 26 jan 2006, 21:00
Locatie: Ergens in Zuid-Holland

Bericht door olfie »

Eheheheh

Oma tackelt voetganger in overtreding.

Een oma (77) heeft op een gewelddadige manier een 25-jarige man gearresteerd, die waagde het rode licht te negeren. Het oude vrouwtje bleef op de jongen zitten tot de politie gearriveerd was.
De bejaarde vrouw uit Freital, nabij Dresden, riep eerst de jongeman na toen hij het zebrapad overstak terwijl het licht op rood stond. Naar eigen zeggen werd ze nog kwader toen hij haar met zijn rugzak uit de weg duwde.
De vrouw greep de jongen bij zijn haar en duwde hem op de grond.Ze bleef op hem zitten tot de politie arriveerde.
De jongeman heeft een boete gekregen.
Zijn Naam moet eeuwig eer ontvangen
Gebruikersavatar
Unionist
Berichten: 5738
Lid geworden op: 22 mei 2004, 16:13

Bericht door Unionist »

Q!

Bericht door Q! »

olfie schreef: Opwindend

Een huisvrouw uit Swansea in Wales beleefde in een plaatselijke supermarkt een behoorlijk genant moment toen ze volledig in extase raakte door een vibrerende slip die ze droeg. Midden in de winkel viel ze flauw, waarna ze met haar hoofd de rekken raakte.
Een toegesnelde arts ontdekte de nog trillende Passion Pants, en ontdeed de vrouw van het stimulerende ondergoed. Hierna werd ze naar een ziekenhuis vervoerd. Toen ze na controle huiswaarts kon keren kreeg ze het slipje veilig in een plastic tas mee.
Een woordvoerder van de betreffende supermarkt reageerde met een knipoog. "We gaan ervan uit dat winkelen bij ons al opwindend genoeg moet zijn." De anoniem gebleven vrouw zal zich vermoedelijk nog wel bedenken voordat ze zich opnieuw in dezelfde winkel vertoont.
Is wel een beetje raar voor op dit forum...
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Q! schreef:
olfie schreef: Opwindend

Een huisvrouw uit Swansea in Wales beleefde in een plaatselijke supermarkt een behoorlijk genant moment toen ze volledig in extase raakte door een vibrerende slip die ze droeg. Midden in de winkel viel ze flauw, waarna ze met haar hoofd de rekken raakte.
Een toegesnelde arts ontdekte de nog trillende Passion Pants, en ontdeed de vrouw van het stimulerende ondergoed. Hierna werd ze naar een ziekenhuis vervoerd. Toen ze na controle huiswaarts kon keren kreeg ze het slipje veilig in een plastic tas mee.
Een woordvoerder van de betreffende supermarkt reageerde met een knipoog. "We gaan ervan uit dat winkelen bij ons al opwindend genoeg moet zijn." De anoniem gebleven vrouw zal zich vermoedelijk nog wel bedenken voordat ze zich opnieuw in dezelfde winkel vertoont.
Is wel een beetje raar voor op dit forum...
Raar dat jij het dan nog een keer quote.................
Ennuh.....laat olfie dat nou leuk vinden..........hij heeft al niet zo veel humor............... :mrgreen:
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Trekkie failliet nadat hij huis liet ombouwen tot Starship Voyager

Een fan van Star Trek is bankroet nadat hij meer dan 17.000 euro had uitgegeven om zijn huis om te bouwen tot de Starship Voyager. De Britse flat van Tony Alleyne heeft speciaal gevormde muren, blauw schemerlicht en een levensecht model van de teleportatiekamer uit de serie. Hij trok zelfs een commandoconsole op, hervormde zijn ramen zodat ze er als poorten naar de ruimte uitzagen en installeerde vertikaal licht, waardoor Alleyne het gevoel heeft steeds opgebeamd te kunnen worden.

Juiste doelgroep
Met zijn verbouwing hoopte Alleyne een trend te zetten, met ook andere Trekkies die hun huis zouden verbouwen. Voor de werken sloot hij twee leningen af en werkte zich voor 145.000 euro in de schulden om zijn idee te marketeeren en merchandising aan te kopen. Tony, die van zijn vrouw Georgina scheidde nadat hij de koelkast had vervangen door een onhandig exemplaar uit Star Trek, was er nochtans van overtuigd dat de echte Trekkies wel de juiste doelgroep waren.

Financiële ramp
"Dat was fout. Ik zag het allemaal wat te groots in", geeft Alleyne toe. "Mijn appartement ombouwen was nog leuk en makkelijk, maar dan ben ik afgezet door marketing- en reclamemensen hier in Engeland en in Amerika en liep het uit de hand. Ik ben nog altijd fier op wat ik gerealiseerd heb, al is dit intussen uitgegroeid tot een financiële ramp." (ODBS)
Plaats reactie