ja, ik denk het ook. Net bij een windscherm een uur gestaan, niks gezien. Maar…ik bleek er wel met 2 broeders Zeeuwen te staan, dus toch geslaagd :-)
Waar denk je op dit moment aan? [4]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [4]
Sja. Drie gezellige Zeeuwen. Vind je het gek dat de dieren wegblijven?Zeeuw schreef: ↑07 aug 2023, 21:52ja, ik denk het ook. Net bij een windscherm een uur gestaan, niks gezien. Maar…ik bleek er wel met 2 broeders Zeeuwen te staan, dus toch geslaagd :-)

We begonnen heel stil, maar na het ‘ah, kom je daar vandaan, dan ken je die en die vast ook’, ‘ja, dat klopt, daar werk ik mee’ werd het snel rumoerig inderdaad.Mister schreef: ↑07 aug 2023, 22:00Sja. Drie gezellige Zeeuwen. Vind je het gek dat de dieren wegblijven?Zeeuw schreef: ↑07 aug 2023, 21:52ja, ik denk het ook. Net bij een windscherm een uur gestaan, niks gezien. Maar…ik bleek er wel met 2 broeders Zeeuwen te staan, dus toch geslaagd :-)windorgel schreef: ↑07 aug 2023, 21:10Vorige week 1 km gewandeld op de Veluwe en meerdere wilde zwijnen gezien en gehoord. Het is ook maar net waar je bent.Zeeuw schreef:
En het wild op de Veluwe. 7 km langs een ‘echte wildspotroute’ en alleen 1 haas gezien :-)
Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk![]()
We hadden nu de ingang Oase in Vogelenzang.HHR schreef:Amsterdamse waterleiding duinen.
Er zijn er gelukkig al wat minder inderdaad.Helma schreef:Valt ook mee hoor...of wellicht tegen. Van de 3600 herten worden er zoveel afgeschoten dat ze op 800 uit komen. Je kan nu echt 3 kwartier lopen zonder een hert te zien. Terwijl je een jaar of 3 geleden hele kuddes zag.
Maar rond ingang de Zilk zijn er nog steeds heel veel. We komen er regelmatig.
Een van de leuke dingen vind ik dat je in het gebied halverwege een uitstapje naar het strand kan maken.
Een plaatje bij het praatje

Heel erg mooi. Je hebt er hart, handen en oog voor! Aan de toepassing van de jonge eendjes moet ik nog vaak denken.
Aan mijn vader die al weer een heel aantal jaar geleden is overleden op deze dag. Het maakt me nog altijd verdrietig. Ook al weet ik dat het voor hem een goede ruil was.
De dood staat haaks op het leven hė, en van een vader hebben we er maar één. Kracht van de Heere toe gewenst en ik hoop dat je een toevoorzicht mag hebben op een hereniging, zij het dat jullie dan niet op elkaar gericht zullen zijn. Sterkte. En goed dat je het deelt.
-
-
Collega in zijn laatste levensfase.
55 jaar. Wel met goed vooruitzicht maar wat is het verdrietig voor z’n nabestaanden
55 jaar. Wel met goed vooruitzicht maar wat is het verdrietig voor z’n nabestaanden
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
-
- Verbannen
Aan een jongeman die stond te evangeliseren in Ridderkerk. Ik had daar bewondering voor. Wilde even een praatje met hem maken maar toen ik een winkel uitliep was hij weg. Het regende ook heel hard.