De SGP - een open partij

Job

Re: De SGP - een open partij

Bericht door Job »

Ben benieuwd. Het is stilletjes rondom hem. Hij heeft op X alleen een bericht geliked waarin Vd Staaij bedankt wordt. Geen felicitatie aan Stoffer ofzo. Misschien zegt het niets, maar misschien is het toch ietsje pijnlijk dat Stoffer hem heeft ingehaald qua populariteit. Daar heb ik altijd al wel aan moeten denken. Een driemanschap op zo'n publieke plaats is niet altijd simpel, tenzij je niet over ambities en wel over zelfverloochening beschikt.
HHR

Bericht door HHR »

Hier staat het lijstje met vertrekkers wel, incl de naam van Bisschop:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/3191068 ... e-politiek

(doorscrollen naar onderen)
TSD

Bericht door TSD »

Job schreef: 26 aug 2023, 15:10 Ben benieuwd. Het is stilletjes rondom hem. Hij heeft op X alleen een bericht geliked waarin Vd Staaij bedankt wordt. Geen felicitatie aan Stoffer ofzo. Misschien zegt het niets, maar misschien is het toch ietsje pijnlijk dat Stoffer hem heeft ingehaald qua populariteit. Daar heb ik altijd al wel aan moeten denken. Een driemanschap op zo'n publieke plaats is niet altijd simpel, tenzij je niet over ambities en wel over zelfverloochening beschikt.
Hmm… ik vraag me echt af of hij zo denkt en of hij überhaupt ambities had voor het partijleiderschap.
HHR

Bericht door HHR »

Job schreef: 26 aug 2023, 15:10 Ben benieuwd. Het is stilletjes rondom hem. Hij heeft op X alleen een bericht geliked waarin Vd Staaij bedankt wordt. Geen felicitatie aan Stoffer ofzo. Misschien zegt het niets, maar misschien is het toch ietsje pijnlijk dat Stoffer hem heeft ingehaald qua populariteit. Daar heb ik altijd al wel aan moeten denken. Een driemanschap op zo'n publieke plaats is niet altijd simpel, tenzij je niet over ambities en wel over zelfverloochening beschikt.
Viel mij ook op, maar ook Stoffer heeft niets getweet over vd Staaij.
Dus zal wel afgesproken zijn oid.
HersteldHervormd

Bericht door HersteldHervormd »

HHR schreef: 26 aug 2023, 16:37
Viel mij ook op, maar ook Stoffer heeft niets getweet over vd Staaij.
Dus zal wel afgesproken zijn oid.
Ge-X't bedoel je? :D
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
HHR

Bericht door HHR »

Ja dat is waar ;)
Erskinees

Bericht door Erskinees »

Ik hoop dat Bisschop ook vertrekt. Had hij onlangs niet al ergens aangegeven overwegen te vertrekken?
TSD

Bericht door TSD »

Erskinees schreef: 26 aug 2023, 18:06 Ik hoop dat Bisschop ook vertrekt. Had hij onlangs niet al ergens aangegeven overwegen te vertrekken?
"hoop"

Hoezo, was hij niet goed genoeg?
Erskinees

Bericht door Erskinees »

De SGP is een politieke partij. Hij is geen ambtsdrager ofzo. Dus je mag zeker bepaalde zaken hopen. Ik vind het inderdaad geen fijne politicus.
TSD

Bericht door TSD »

Erskinees schreef: 26 aug 2023, 18:13 De SGP is een politieke partij. Hij is geen ambtsdrager ofzo. Dus je mag zeker bepaalde zaken hopen. Ik vind het inderdaad geen fijne politicus.
Maar waarom niet dan? Wat was er mis met Bisschop?

Kijk, ik zou hem ook niet graag als lijsttrekker zien, gewoon omdat hij niet zo geschikt is als boegbeeld naar buiten. Maar ik vond hem inhoudelijk bijzonder kundig, sterk gegroeid in de kamer zelf en voor een groot deel van de achterban ook herkenbaar.
Piet Puk

Bericht door Piet Puk »

https://www.google.com/amp/s/www.rtvutr ... n-wel-door

Bisschop legt zijn 'lot' in handen van het hoofdbestuur en krijgt eind augustus duidelijkheid
Laatst gewijzigd door Piet Puk op 26 aug 2023, 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.
HHR

Bericht door HHR »

Erskinees schreef: 26 aug 2023, 18:06 Ik hoop dat Bisschop ook vertrekt. Had hij onlangs niet al ergens aangegeven overwegen te vertrekken?
Ja hij heeft het eens ergens aangegeven. Misschien dat een tussentijdse verkiezing het anders maakt.

Ik vermoed dat de top drie er zo uit gaat zien:

1. Chris Stoffer
2. Diederik van Dijk
3. André Flach of Wouter van den Berg
FlyingEagle

Bericht door FlyingEagle »

Toch wel een aantal debatten gezien waarin Bisschop niet echt lekker uit de verf kwam, dan moest hij heel lang nadenken voordat hij ergens een antwoord op had of sta hij er met een Jantje-van-leiden vanaf maakte. Nee, ik vond hem vaak niet heel sterk. Dat geeft verder niet maar daarom hoop ik wel dat hij na de verkiezingen wat anders gaat doen, iets bestuurlijk ofzo, denk dat hij daarin veel beter is.
Piet Puk

Bericht door Piet Puk »

HHR schreef: 26 aug 2023, 18:19
Ja hij heeft het eens ergens aangegeven. Misschien dat een tussentijdse verkiezing het anders maakt.

1. Chris Stoffer
2. Diederik van Dijk
Als dit de eerste 3 kandidaten worden, overweeg ik mijn stem in D.V. november
FlyingEagle

Bericht door FlyingEagle »

Piet Puk schreef:
HHR schreef: 26 aug 2023, 18:19

1. Chris Stoffer
2. Diederik van Dijk
Als dit de eerste 3 kandidaten worden, overweeg ik mijn stem in D.V. november
Wees eens concreet?
Plaats reactie