Dus begrijp ik je goed wanneer je in november nog wel stemt?
De SGP - een open partij
Re: De SGP - een open partij
Echt heel jammer maar ik gun hem en zijn gezin het ook wel weer.
-
Komt hij op de lijst te staan?
Zal hiermee de SGP ook een wat andere accenten leggen op de koers? Ik neem aan dat Stoffer anders in staat in bepaalde opzichten dan vd staaij.
Zal hiermee de SGP ook een wat andere accenten leggen op de koers? Ik neem aan dat Stoffer anders in staat in bepaalde opzichten dan vd staaij.
-
Iedereen staat er iets anders in. Voor mijn gevoel gaan we heel weinig van deze wisseling merken.Geytenbeekje schreef: ↑25 aug 2023, 16:13 Komt hij op de lijst te staan?
Hier sta ik dan weer anders in.MGG schreef: ↑25 aug 2023, 16:22Iedereen staat er iets anders in. Voor mijn gevoel gaan we heel weinig van deze wisseling merken.Geytenbeekje schreef: ↑25 aug 2023, 16:13 Komt hij op de lijst te staan?
Ik denk dat het een groot verlies is.
En het past binnen het geheel, alles lijkt op drift.
De aanstaande rust is Van der Staaij gegund. De man heeft vele bruggen geslagen "van en naar ons" en dat hij zo gezien is in Nederland, heeft op zijn minst respect voor en wellicht zelfs interesse gewekt in het Bijbelse gedachtengoed. Dat is heel wat. Ik kan me ook geen schadelijke uitglijders herinneren.
Na de Heere zijn we hem veel dank verschuldigd.
Na de Heere zijn we hem veel dank verschuldigd.
Ik ken dhr. Stoffer nog te weinig, om te vergelijken met Van der Staaij. Maar ik hoop dat hij dhr. van der Staaij kan evenaren... Het is weliswaar niet doenlijk om twee mensen te vergelijken... De rust is dhr. van de Staaij gegund; maar met een nieuwe man is hopelijk toch de continuïteit gewaarborgd... Het zal, denk ik, niet makkelijk zijn als een opvolger van Van der Staaij. In elk geval zij de heer Chr. Stoffer wijsheid van Boven gewenst.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-
Wij hebben vorige TK verkiezingen al op Stoffer gestemd. Ik heb het idee dat hij nog iets meer de Bijbelse lijn vast wil houden en ook uitdragen.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Van der Staaij heeft wel een verklaring geschreven. Die is op social media (o.a. Instagram en LinkedIn) gedeeld. Zie ook de SGP-website: https://tweedekamer.sgp.nl/actueel/nieuws/tijd-van-gaan
Laatst gewijzigd door Anselmus op 25 aug 2023, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Fides Quaerens Intellectum
Vorige week een paar goede en diepgaande gesprekken met hem gehad op vakantie. Ik was verrast door de nuchterheid maar ook betrokkenheid waar hij voor wil staan.HersteldHervormd schreef: ↑25 aug 2023, 19:41 Wij hebben vorige TK verkiezingen al op Stoffer gestemd. Ik heb het idee dat hij nog iets meer de Bijbelse lijn vast wil houden en ook uitdragen.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
-
In een mooi dorp aan de zee? Ik zag hem in de AH
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
-
Ik ken hem persoonlijk verder niet. Maar mijn mening is wel gebaseerd op wat ik gelezen heb van hem.pierre27 schreef: ↑25 aug 2023, 20:21Vorige week een paar goede en diepgaande gesprekken met hem gehad op vakantie. Ik was verrast door de nuchterheid maar ook betrokkenheid waar hij voor wil staan.HersteldHervormd schreef: ↑25 aug 2023, 19:41 Wij hebben vorige TK verkiezingen al op Stoffer gestemd. Ik heb het idee dat hij nog iets meer de Bijbelse lijn vast wil houden en ook uitdragen.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
-
Hmm, dat gevoel heb ik helemaal niet. Vind Stoffer eerder wat populistischer hoewel hij wel scherp op de inhoud is. Dat waardeer ik altijd. En je bent al snel wat meer populistisch dan Van der Staaij.HersteldHervormd schreef: ↑25 aug 2023, 19:41 Wij hebben vorige TK verkiezingen al op Stoffer gestemd. Ik heb het idee dat hij nog iets meer de Bijbelse lijn vast wil houden en ook uitdragen.
-
Chris Stoffer populistisch? Haha, dat moet je even uitleggen aan mij hoor.Henk J schreef: ↑25 aug 2023, 22:32Hmm, dat gevoel heb ik helemaal niet. Vind Stoffer eerder wat populistischer hoewel hij wel scherp op de inhoud is. Dat waardeer ik altijd. En je bent al snel wat meer populistisch dan Van der Staaij.HersteldHervormd schreef: ↑25 aug 2023, 19:41 Wij hebben vorige TK verkiezingen al op Stoffer gestemd. Ik heb het idee dat hij nog iets meer de Bijbelse lijn vast wil houden en ook uitdragen.