De beste CO2 is de niet geëmitteerde CO2.Geytenbeekje schreef: ↑17 aug 2023, 07:58 Zolang Ambtenaar niets weet of ze t gecompenseerd hebben kan hij er niets over zeggen.
Gereformeerde Gemeenten
Re: Gereformeerde Gemeenten
-
Band opbouwen met de gemeenten overzee. En mooi vakantieland. Even weg van de NL rumoer.Ambtenaar schreef: ↑17 aug 2023, 08:53Het was inderdaad een opmerking met een serieuze insteek. Ik ben inderdaad van mening dat je vliegen zo veel als mogelijk moet vermijden. Ik kan me niet voorstellen dat de aanwezigheid van al deze predikanten aan de overkant van de Atlantische Oceaan nu daadwerkelijk nodig is.
Helemaal eens, ik juich het van harte toe. Helemaal weg van de dagelijkse hectiek. Zo heb ik deze week goede gesprekken gehad met een onder ons bekende parlementariër ergens in het Midden-Oosten. Die genoot zichtbaar van deze break.Geytenbeekje schreef: ↑17 aug 2023, 09:01Band opbouwen met de gemeenten overzee. En mooi vakantieland. Even weg van de NL rumoer.Ambtenaar schreef: ↑17 aug 2023, 08:53Het was inderdaad een opmerking met een serieuze insteek. Ik ben inderdaad van mening dat je vliegen zo veel als mogelijk moet vermijden. Ik kan me niet voorstellen dat de aanwezigheid van al deze predikanten aan de overkant van de Atlantische Oceaan nu daadwerkelijk nodig is.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
De eerste reden komt mij nog enigszins valide over, hoewel ik daar ook mijn twijfels bij heb. Doen ze dat ook met de kleine vacante gemeentes in Nederland dan? De overige twee zijn hele slechte argumenten om naar Canada te vliegen.Geytenbeekje schreef: ↑17 aug 2023, 09:01 Band opbouwen met de gemeenten overzee. En mooi vakantieland. Even weg van de NL rumoer.
Is het niet beter om te doen als Henri Bontenbal? Voor jezelf een regel, maar niet een ander opleggen... Doe liever aan bewustwording.Ambtenaar schreef: ↑17 aug 2023, 09:09De eerste reden komt mij nog enigszins valide over, hoewel ik daar ook mijn twijfels bij heb. Doen ze dat ook met de kleine vacante gemeentes in Nederland dan? De overige twee zijn hele slechte argumenten om naar Canada te vliegen.Geytenbeekje schreef: ↑17 aug 2023, 09:01 Band opbouwen met de gemeenten overzee. En mooi vakantieland. Even weg van de NL rumoer.
Overigens vliegt jouw eigen predikant ook regelmatig en organiseert zelfs reizen naar Israël.
Dus ja.
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
Het gedrag van zijn dominee kan je Ambtenaar dan weer niet aanrekenen.Mistig schreef: ↑17 aug 2023, 09:30Is het niet beter om te doen als Henri Bontenbal? Voor jezelf een regel, maar niet een ander opleggen... Doe liever aan bewustwording.Ambtenaar schreef: ↑17 aug 2023, 09:09De eerste reden komt mij nog enigszins valide over, hoewel ik daar ook mijn twijfels bij heb. Doen ze dat ook met de kleine vacante gemeentes in Nederland dan? De overige twee zijn hele slechte argumenten om naar Canada te vliegen.Geytenbeekje schreef: ↑17 aug 2023, 09:01 Band opbouwen met de gemeenten overzee. En mooi vakantieland. Even weg van de NL rumoer.
Overigens vliegt jouw eigen predikant ook regelmatig en organiseert zelfs reizen naar Israël.
Dus ja.
Dat doe ik ook niet. Ik ben zelf altijd erg kritisch op GG-predikanten, maar Ambtenaar lijkt er soms bijzonder kritisch op te zijn. Zelfs op hoe ze hun vakanties doorbrengen. Ik kan dat goed hebben, denk ik. Maar toen schoot dit in mijn gedachten.Bourdon16 schreef: ↑17 aug 2023, 09:34Het gedrag van zijn dominee kan je Ambtenaar dan weer niet aanrekenen.Mistig schreef: ↑17 aug 2023, 09:30Is het niet beter om te doen als Henri Bontenbal? Voor jezelf een regel, maar niet een ander opleggen... Doe liever aan bewustwording.Ambtenaar schreef: ↑17 aug 2023, 09:09De eerste reden komt mij nog enigszins valide over, hoewel ik daar ook mijn twijfels bij heb. Doen ze dat ook met de kleine vacante gemeentes in Nederland dan? De overige twee zijn hele slechte argumenten om naar Canada te vliegen.Geytenbeekje schreef: ↑17 aug 2023, 09:01 Band opbouwen met de gemeenten overzee. En mooi vakantieland. Even weg van de NL rumoer.
Dus ja.
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)
Herkenbare gedachten. Onverwerkte jeugdtrauma's lijken het wel.Mistig schreef: ↑17 aug 2023, 09:36Dat doe ik ook niet. Ik ben zelf altijd erg kritisch op GG-predikanten, maar Ambtenaar lijkt er soms bijzonder kritisch op te zijn. Zelfs op hoe ze hun vakanties doorbrengen. Ik kan dat goed hebben, denk ik. Maar toen schoot dit in mijn gedachten.Bourdon16 schreef: ↑17 aug 2023, 09:34Het gedrag van zijn dominee kan je Ambtenaar dan weer niet aanrekenen.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
-
Even los van CO2. Waarom denk je dat Paulus overal ouderlingen wilde aanstellen? Zodat hij niet de hele tijd hoefde te reizen. En waarom kunnen ze in Canada geen eigen predikanten uit de eigen regio vragen? Is toch veel logischer.
Ik lees in de Bijbel niets over een CO2-budget, wel dat we te zaaien hebben aan alle wateren.
Later zal wel duidelijk worden dat dhr. Bontebal b.v. vliegangst heeft.
Het CDA was te dom om zijn twitterfeed te wisen vooraf. (Of mischien was het een poging tot oprechte eerlijkheid, dat zou kunnen).
In ieder geval is duidelijk wat voor figuur dhr. Bontebal is.
Het CDA was te dom om zijn twitterfeed te wisen vooraf. (Of mischien was het een poging tot oprechte eerlijkheid, dat zou kunnen).
Maar niet dat dit voorbehouden is aan specifieke, geselecteerde mensen. Het gaat om het zaad!Refojongere schreef: ↑17 aug 2023, 09:56Even los van CO2. Waarom denk je dat Paulus overal ouderlingen wilde aanstellen? Zodat hij niet de hele tijd hoefde te reizen. En waarom kunnen ze in Canada geen eigen predikanten uit de eigen regio vragen? Is toch veel logischer.
Ik lees in de Bijbel niets over een CO2-budget, wel dat we te zaaien hebben aan alle wateren.
Hij veroordeelt extreemrechtse intimidatie, hitserij en misinformatie in zijn tweets. Lijkt mij prima.Wim Anker schreef: ↑17 aug 2023, 10:03 Later zal wel duidelijk worden dat dhr. Bontebal b.v. vliegangst heeft.
Voor het eerst in lange tijd dat ik iemand van het CDA iets hoor zeggen waar we in dit land iets mee kunnen.
Refojongere, zit je nou mijn woorden tot je jouwe te rekenen? Fijn dat je het met me eens bent 😉Refojongere schreef: ↑17 aug 2023, 09:56Even los van CO2. Waarom denk je dat Paulus overal ouderlingen wilde aanstellen? Zodat hij niet de hele tijd hoefde te reizen. En waarom kunnen ze in Canada geen eigen predikanten uit de eigen regio vragen? Is toch veel logischer.
- Delftenaar
Ook die man is een mens met zijn eigen angsten of omgekeerd passies.Wim Anker schreef: ↑17 aug 2023, 10:03 Later zal wel duidelijk worden dat dhr. Bontebal b.v. vliegangst heeft.
Daar hoef je hem toch niet op af te rekenen?
Ahh, sta jij toevallig op de foto op het instagram van deze persoon?pierre27 schreef: ↑17 aug 2023, 09:08Helemaal eens, ik juich het van harte toe. Helemaal weg van de dagelijkse hectiek. Zo heb ik deze week goede gesprekken gehad met een onder ons bekende parlementariër ergens in het Midden-Oosten. Die genoot zichtbaar van deze break.Geytenbeekje schreef: ↑17 aug 2023, 09:01Band opbouwen met de gemeenten overzee. En mooi vakantieland. Even weg van de NL rumoer.Ambtenaar schreef: ↑17 aug 2023, 08:53Het was inderdaad een opmerking met een serieuze insteek. Ik ben inderdaad van mening dat je vliegen zo veel als mogelijk moet vermijden. Ik kan me niet voorstellen dat de aanwezigheid van al deze predikanten aan de overkant van de Atlantische Oceaan nu daadwerkelijk nodig is.