Die hebben hun CO2 budget voor dit jaar dan opgebruikt.
Gereformeerde Gemeenten
Re: Gereformeerde Gemeenten
Goedkope vakantie als gemeenten de reiskosten betalen.
Doe zoveel mogelijk niet meer mee / ben aan het afbouwen naar inactief
Als je het niet serieus zou menen had het een leuk grapje geweest.
-
T blijft een ambtenaar he;)
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Ik lees in de Bijbel niets over een CO2-budget, wel dat we te zaaien hebben aan alle wateren.
17 augustus preekt ds. van Middendorp in Lethbridge, 15 augustus was ds. G. Beens in Nobleford, komende zondag middag in Lethbridge and 's avonds in Picture Butte. Die zijn beiden gekomen om de bevestiging en intrede bij te wonen van kand./ds. Kleijer. Ds. Beens deed ook mee aan de handoplegging.
Welnee, prima dat je nadenkt over rentmeesterschap.
Maar dat theoretische geklets over CO2 budgetten is leuk verzonnen door een paar 'dassen' op de 7e verdieping tweede gang links, derde kamer rechts, maar voor in de praktijk natuurlijk volstrekt onzinnig en onuitvoerbaar.
Maar idd Ambtenaren, en andere theoretisch ingestelde mensen geloven heilig in dat soort kul.
Dat is sowieso een zeer dankbare groep mensen bij het instellen en verplichten van irrelevante en onuitvoerbare regels en wetten, ze volgen toch wel kritiekloos en volgzaam.
-
Zolang Ambtenaar niets weet of ze t gecompenseerd hebben kan hij er niets over zeggen.
-
Weet iemand een goede site om je CO2 uitstoot te bepalen? Het zou mij niet verbazen als de CO2 uitstoot van 'milieuvriendelijke' leden niet lager is dan gemiddeld.
Het was inderdaad een opmerking met een serieuze insteek. Ik ben inderdaad van mening dat je vliegen zo veel als mogelijk moet vermijden. Ik kan me niet voorstellen dat de aanwezigheid van al deze predikanten aan de overkant van de Atlantische Oceaan nu daadwerkelijk nodig is.