Wat doen we vandaag?
- Maanenschijn
Re: Wat doen we vandaag?
‘T wat de ouden al zeiden:
Règen veur tien ure zal d’n ganse dag wel dure….
Brrr, herfstig weer in Friesland. Chocolademelk met slagroom, klein scheutje rum… dat is het juiste recept.
Brrr, herfstig weer in Friesland. Chocolademelk met slagroom, klein scheutje rum… dat is het juiste recept.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Niets voor jou om in de zomer in ons kikkerlandje te blijven. Meestal zoeken jullie toch de zon op?Maanenschijn schreef: ↑22 jul 2023, 21:02 ‘T wat de ouden al zeiden:
Chocolademelk met slagroom zonder rum heeft toch beduidend meer mijn voorkeur dan rose en/ of bier.
- Maanenschijn
Zeker, het is afzien. Maar onze oudste dochter is bijna op de uitgerekende datum dat ze hun tweede kindje kunnen krijgen. En dan gaat moeder de vrouw niet naar het verre buitenlandmerel schreef:Niets voor jou om in de zomer in ons kikkerlandje te blijven. Meestal zoeken jullie toch de zon op?Maanenschijn schreef: ↑22 jul 2023, 21:02 ‘T wat de ouden al zeiden:
Chocolademelk met slagroom zonder rum heeft toch beduidend meer mijn voorkeur dan rose en/ of bier.

Dus nu een weekeindje met de jongste dochter en onze kleinzoon in het natte Friesland. Dit weer herinnert ons er weer stevig aan waarom we vaak het zonnige zuiden opzoeken

Ah, vandaar! Ik kan het mij goed voorstellen dat jouw vrouw dan niet weg wil. Spannend hoor deze periode.Maanenschijn schreef: ↑22 jul 2023, 22:35Zeker, het is afzien. Maar onze oudste dochter is bijna op de uitgerekende datum dat ze hun tweede kindje kunnen krijgen. En dan gaat moeder de vrouw niet naar het verre buitenlandmerel schreef:Niets voor jou om in de zomer in ons kikkerlandje te blijven. Meestal zoeken jullie toch de zon op?Maanenschijn schreef: ↑22 jul 2023, 21:02 ‘T wat de ouden al zeiden:
Chocolademelk met slagroom zonder rum heeft toch beduidend meer mijn voorkeur dan rose en/ of bier..
Dus nu een weekeindje met de jongste dochter en onze kleinzoon in het natte Friesland. Dit weer herinnert ons er weer stevig aan waarom we vaak het zonnige zuiden opzoeken.
Nagenieten van een door mezelf behangen slaapkamer.
Tot een half jaar geleden nog nooit zelf behangen, inmiddels al 2 slaapkamers zelf behangen en 2 deuren geverfd

Jammer dat ik niet eerder wist dat ik het wél in me had/heb...
Tot een half jaar geleden nog nooit zelf behangen, inmiddels al 2 slaapkamers zelf behangen en 2 deuren geverfd

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Soms moet je gewoon durven he. Lekker gevoelOrchidee schreef:Nagenieten van een door mezelf behangen slaapkamer.
Dagje Oogziekenhuis, best gaar nu.
-
Inpakken en wegwezen
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
- Maanenschijn
Jaloers zijn op mijn zoon die zijn daktentje op een wel heel mooi plekje heeft open geklapt. 

Nou inderdaad! Ik doe mee. Waar zit hij ergens?Maanenschijn schreef: ↑27 jul 2023, 17:21 Jaloers zijn op mijn zoon die zijn daktentje op een wel heel mooi plekje heeft open geklapt.![]()
- Maanenschijn
Noorwegen, de Lofoten.merel schreef:Nou inderdaad! Ik doe mee. Waar zit hij ergens?Maanenschijn schreef: ↑27 jul 2023, 17:21 Jaloers zijn op mijn zoon die zijn daktentje op een wel heel mooi plekje heeft open geklapt.![]()
Foto rond middernacht genomen?Maanenschijn schreef: ↑27 jul 2023, 18:28Noorwegen, de Lofoten.merel schreef:Nou inderdaad! Ik doe mee. Waar zit hij ergens?Maanenschijn schreef: ↑27 jul 2023, 17:21 Jaloers zijn op mijn zoon die zijn daktentje op een wel heel mooi plekje heeft open geklapt.![]()
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."