Het klonk al erg vertrouwd idd:)KDD schreef: ↑14 jul 2023, 15:07Het zijn bekende klanken. Mar ok hier kande zegge ‘woar huerdet nogh’helma schreef: ↑14 jul 2023, 08:37 Dit is een uitspraak die bij ons thuis nogal eens gebezigd werd/wordt.
Mijn vader was een 'Viênse' dus het Brabants heeft voor mij vertrouwde klanken. Ik kan er enorm van genieten als ik dat op zo'n beurs om me heen hoor. (Of als ik op familiebezoek ben in Canada...)
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Het is geen hele middag vermaak, maar een anderhalf uur vermaak je je daar zeker. Al is ook een groot deel informatief.Zita schreef: ↑13 jul 2023, 22:39Is dat ook leuk voor (slimme) driejarigen? Hier was het zo leuk dat hij álles kon, en het toch helemaal niet kinderachtig was. Er kon niks kapot, hij hoefde niks te lezen, en er waren heel veel verschillende mogelijkheden. Het werd een beetje minder toen er heel wat BSO-groepen tegelijk binnenkwamen, met 'grote jongens'. Die zijn nog een tikkeltje eng.merel schreef: ↑13 jul 2023, 21:42Ben jij wel eens in het Mariniers museum geweest? Dan mag je samen ook op expeditie. Dat vinden ze ook fantastisch.Zita schreef: ↑13 jul 2023, 15:39 Naar het Maritiem Museum. Neef vond Professor Plons echt he-le-maal fantastisch, en ik dus ook. Perfect voor een driejarige met eindeloze energie: sjouwen, klauteren, balanceren, hijskranen besturen, en niet te vergeten een héle goeie glijbaan (volgens meneer zelf).
Dagje stinkstad eeehhh Amsterdam. Met dochter naar een signeersessie.
Veel vertraging gehad maar vanmiddag Krk bereikt. Wat is het hier mooi!
-
Misschien dom hoor, maar wat is Krk?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Ik had er tot voor kort ook nog nooit van gehoord maar het is een eiland en plaats in Kroatië.
-
Wat gaaf he, geniet ervan, ziet er goed uit.Bourdon16 schreef: ↑15 jul 2023, 20:55Ik had er tot voor kort ook nog nooit van gehoord maar het is een eiland en plaats in Kroatië.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
Vreemd wel. Want in het Parool was veel aandacht voor de verkeersbelemmerende maatregelen, dus je zou denken dat je weinig stinkauto's meer hebt op dit moment.
Geen auto's. Wel heel veel weedrokers. Meer dan 'thuis'

Dat is inderdaad ook niet lekker. Niet aan gedacht.
In de buurt van wc blijven en wat uitzieken. Blij dat ik me gisteren pas na de morgendienst echt beroerd ging voelen.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."