Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
GerefGemeentelid terug zien komen!
Geheel volgens verwachting. Welkom.
Loop in het bruisende centrum van Rijssen .
Valt met dat bruisen wel wat tegen/mee
Valt met dat bruisen wel wat tegen/mee
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Naar het Maritiem Museum. Neef vond Professor Plons echt he-le-maal fantastisch, en ik dus ook. Perfect voor een driejarige met eindeloze energie: sjouwen, klauteren, balanceren, hijskranen besturen, en niet te vergeten een héle goeie glijbaan (volgens meneer zelf).
Gezinsgidsbeurs
Een nieuwe loot aan de stam.

- Maanenschijn
"Poederetta, Poederetta, woest heb ik U gevonden, woest ga ik U verlaten. 't Vette varken hebt ge mij beloofd en mij de staart nog niet gegeven".
Morgen wil mij vrouw daar heen gaan.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Ben jij wel eens in het Mariniers museum geweest? Dan mag je samen ook op expeditie. Dat vinden ze ook fantastisch.Zita schreef: ↑13 jul 2023, 15:39 Naar het Maritiem Museum. Neef vond Professor Plons echt he-le-maal fantastisch, en ik dus ook. Perfect voor een driejarige met eindeloze energie: sjouwen, klauteren, balanceren, hijskranen besturen, en niet te vergeten een héle goeie glijbaan (volgens meneer zelf).
Volgens mij is het de vervanging of opvolger van de Duikenburgse Dagen.helma schreef:Gezinsgidsbeurs![]()
De Horeca was stuk voordeliger dan D.D. Maar dus lange rijen...gelukkig had ik mijn eigen lunch mee.
Het publiek was inderdaad wel des Duikenburgs. Gemoedelijk en veel gezinnen.
Voor kinderen wel meer te doen als bij D.D.
En goede toiletvoorziening en ruim opgezet.
Ik heb een rondje gelopen en het leek mij wel een aardige beurs.
Een kraam met tweedehands kleding, 4 stuks voor een tientje... woar veindet nogh!
Een kraam met tweedehands kleding, 4 stuks voor een tientje... woar veindet nogh!
-
Je had vinted moeten schrijven 

Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Is dat ook leuk voor (slimme) driejarigen? Hier was het zo leuk dat hij álles kon, en het toch helemaal niet kinderachtig was. Er kon niks kapot, hij hoefde niks te lezen, en er waren heel veel verschillende mogelijkheden. Het werd een beetje minder toen er heel wat BSO-groepen tegelijk binnenkwamen, met 'grote jongens'. Die zijn nog een tikkeltje eng.merel schreef: ↑13 jul 2023, 21:42Ben jij wel eens in het Mariniers museum geweest? Dan mag je samen ook op expeditie. Dat vinden ze ook fantastisch.Zita schreef: ↑13 jul 2023, 15:39 Naar het Maritiem Museum. Neef vond Professor Plons echt he-le-maal fantastisch, en ik dus ook. Perfect voor een driejarige met eindeloze energie: sjouwen, klauteren, balanceren, hijskranen besturen, en niet te vergeten een héle goeie glijbaan (volgens meneer zelf).
- Maanenschijn
Dat ‘woar veindet nogh’ is idd meer de taal van onder de Lek/Rijn dan er er bovenhelma schreef:De Horeca was stuk voordeliger dan D.D. Maar dus lange rijen...gelukkig had ik mijn eigen lunch mee.

Het is de taal waarin de Betuwe en de Bommelerwaerd elkaar herkennen

Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Dit is een uitspraak die bij ons thuis nogal eens gebezigd werd/wordt.
Mijn vader was een 'Viênse' dus het Brabants heeft voor mij vertrouwde klanken. Ik kan er enorm van genieten als ik dat op zo'n beurs om me heen hoor. (Of als ik op familiebezoek ben in Canada...)
Mijn vader was een 'Viênse' dus het Brabants heeft voor mij vertrouwde klanken. Ik kan er enorm van genieten als ik dat op zo'n beurs om me heen hoor. (Of als ik op familiebezoek ben in Canada...)
Het zijn bekende klanken. Mar ok hier kande zegge ‘woar huerdet nogh’helma schreef: ↑14 jul 2023, 08:37 Dit is een uitspraak die bij ons thuis nogal eens gebezigd werd/wordt.