Kom op Mannetje, doe je nu alsof dit een soort eenmalig voorval is in de reformatorische gezindte?Mannetje schreef: ↑05 jun 2023, 21:54Ik denk dat ik wijs genoeg ben om de afweging te maken dat ik geen enkele behoefte voel om naar aanleiding van een specifieke casus wat te gaan roepen. En ik schud mijn eigen wijze hoofd over jouw gedrag om op deze onwijze wijze reacties op te roepen.HersteldHervormd schreef: ↑05 jun 2023, 21:30Ik denk niet dat het om mij gaat Mannetje, het gaat denk ik om een structureel probleem binnen de reformatorische gezindte, in dit geval de GG. Maargoed, ik weet niet of je wijs genoeg bent om er wat inhoudelijks over te zeggen?Mannetje schreef: ↑05 jun 2023, 21:18Zijn mensen een keer wijs, vind je het weer niet goed.HersteldHervormd schreef: ↑05 jun 2023, 21:09 Het valt me op dat de diehard GG’ers zo stil zijn, het curatorium inclusief het sappige beroepingswerk is blijkbaar populairder. Het bevestigd dan wel weer, in bepaalde opzichte, de worsteling van de vraagsteller. En dan doel ik op de houding van.
Overigens houd ik er niet van om de GG (of welke kerkelijke gemeente dan ook) te bashen, maar het valt mij wel op dat de hot topics binnen de GG extreem veel aandacht genieten, en andere belangrijke zaken blijkbaar niet belangrijk genoeg zijn.![]()
P.s. Betrek het nou niet op mij, dat is natuurlijk aanlokkelijk, maar nogmaals, het gaat er niet om wat ik vind, het gaat om een structureel probleem.