Die bovenste foto is echt prachtig!
Vogels kijken.
-
- Verbannen
Re: Vogels kijken.
Je zult maar isolatiemateriaal nodig hebben...

- Johann Gottfried Walther
Mooi.
Ik zag zaterdag een Groene Specht voorbij komen, maar die kon ik niet fotograferen.
Ik zag zaterdag een Groene Specht voorbij komen, maar die kon ik niet fotograferen.

"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
-
Net een zeearend boven de vouwwagen. Te laat voor een foto maar O wat gaaf
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Pimpelmezen in de tuin.
Super!Bertiel schreef:Net een zeearend boven de vouwwagen. Te laat voor een foto maar O wat gaaf
Zo leuk he...daar geniet ik ook van.Ambtenaar schreef:Pimpelmezen in de tuin.
- Lilian1975
Tegenwoordig kunnen we ook al een Gier spotten. Volgens mij inmiddels ergens in Brabant. Nadat hij of zij eerst en Zuid-Hollands en Zeeland was. Maar je weet nooit. Ook in Drenthe lopen wolven. Is dun bevolkt... En er liggen vast her en der wat dode beesten wat de Gier aantrekt. Dus hou je camera maar gereed

Kauwtjes. Ze zijn zo mooi.

En ik vind ze heel grappig, zie ze constant aan de overkant de schoorsteen in en uit floepen .helma schreef:Kauwtjes. Ze zijn zo mooi.
Onze straat grenst aan een weiland waar ik elke dag een ooievaar zie die voedsel aan het zoeken is. Mooi om te zien!
- Lilian1975
Oei, we hebben deze jarenlang op ons dak gehad. Eerst stonden er metershoge populieren in de straat. Maar die moesten zonodig om. Gevolg ze kwamen naar onze daken .Nestje bouwen. Herrie en slopen....

Het zijn heel trouwe beestjes. Ieder komt hetzelfde paar terug. We hadden al gaas gezet tussen dakkapel en pannen. Maar ze haalde het gewoon weg. Nu werden er zonnepanelen op het dak en dakkapel gelegd en we waren bang dat ze nu onder de panelen gingen bouwen. (En dus slopen) Dus extra beschermd. Ze kwamen inderdaad terug. Maar waren letterlijk heel nijdig niet meer op hun plekje te kunnen. We hebben ze van alles zien proberen. En echt krijsen naar elkaar. Hebben wij op ons geweten

Dat is minder handig ja..
Ik geniet van een koolmezenfamilie in de tuin..gewoon in een nestkastje.
Zoveel toewijding van beide ouders!
Datzelfde zie ik bij Meerkoeten en de Fuut. Ik kan er naar blijven kijken.
Gister een poosje naar de Meerkoeten gekeken. Degene die het dichtst bij Pa blijven krijgen het meest...en degene met het bekje het meest open.
Ik vond het wel een treffend beeld.

Gister een poosje naar de Meerkoeten gekeken. Degene die het dichtst bij Pa blijven krijgen het meest...en degene met het bekje het meest open.
Ik vond het wel een treffend beeld.

Ontroerend beeld Helma, dank voor deze les op Koningsdag.helma schreef: ↑27 apr 2023, 09:20 Dat is minder handig ja..
Ik vond het wel een treffend beeld.![]()