Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Ik verbaas me elke dag dat ik werk.
Constateren dat zelfs gieren naar Zeeland willen komen: https://www.pzc.nl/schouwen-duiveland/o ... ~abcadb9d/
Behangproject slaapkamer afgemaakt vandaag.
Voor het eerst helemaal zelf een kamer behangen.Blijft een uitdaging in dit huis waar geen muur recht of gelijk is
Maar; goed gelukt (al zeg ik het zelf)
Vanavond komt broerlief de vloer leggen

Voor het eerst helemaal zelf een kamer behangen.Blijft een uitdaging in dit huis waar geen muur recht of gelijk is

Maar; goed gelukt (al zeg ik het zelf)
Vanavond komt broerlief de vloer leggen

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ziet er leuk uit! Ben je alle dagen geweest?newton schreef:Een erg technische conferentie/expo. https://events.linuxfoundation.org/kube ... on-europe/ Elk jaar op een andere plek in Europa. De afgelopen jaren Kopenhagen, Barcelona en Valencia en dit keer in Amsterdam Rai. De afgelopen jaren kwam ik er vooral om de conferentie te volgen. Nu voor het eerst een eigen product op de markt proberen te brengen.
Kan me dat heel goed voorstellen. Wij zijn ook sinds een jaar of 2 onderdeel van een wereldwijd bedrijf. Wereld van verschil met het bedrijf waar ik in 1996 instapte. Maar toch ook weer niet, in onze vestiging in ieder geval. Zolang je zelf als vestiging nog wat zeggenschap over dingen hebt gaat het wel. Als maar niet "global" alles gaat bepalen.merel schreef:Tot 2019 werkte ik bij een relatief kleinere stichting (350 man); korte lijnen en management vanuit de praktijk. Daarna zijn we overgenomen en meegezogen in de chaos van het andere bedrijf. Dat maakte het plezier in de inhoud van het werk behoorlijk minder.Chrisje72 schreef: ↑19 apr 2023, 22:04Ik ga met heel veel plezier naar mijn werk. Vind mijn werk echt leuk en heb leuke collega 's. Voel me ook erg gewaardeerd op diverse levels, dus dat scheelt enorm.merel schreef:Ik vind het altijd bijzonder als mensen hun werk zo leuk vinden. Afgelopen jaren ging ik puur voor mijn collega's naar het werk.
Momenteel zit ik 'in between jobs' , ben heerlijk vrij en doe vooral leuke dingen met vriendinnen.
Hopelijk blijft het zo, ook nadat ons systeem uitgerold wordt over west Europa. Ik kan me zo voorstellen dat we daar een stuk minder flexibel door worden.
Ik ga mijn collega's enorm missen. Afgelopen 20 jaar deelden we lief en leed met elkaar inclusief de sollicitaties en salarisonderhandelingen. Zij zijn inmiddels ook aan het solliciteren en/ of hebben al opgezegd. Ik stap nu ook over naar een kleinere niche tak in mijn branche. Ik ben heel benieuwd.
Het is wel leuk om met je collega's af te spreken om jaarlijks met elkaar uit eten te gaan bijvoorbeeld. Dan verlies je elkaar niet helemaal uit het oog.
Woensdag en vandaag. Dagje rust tussendoor is best lekker na een beursdag van 08.00 tot 21.00uChrisje72 schreef:Ziet er leuk uit! Ben je alle dagen geweest?newton schreef:Een erg technische conferentie/expo. https://events.linuxfoundation.org/kube ... on-europe/ Elk jaar op een andere plek in Europa. De afgelopen jaren Kopenhagen, Barcelona en Valencia en dit keer in Amsterdam Rai. De afgelopen jaren kwam ik er vooral om de conferentie te volgen. Nu voor het eerst een eigen product op de markt proberen te brengen.
-
Met de vouwwagen naar Drenthe.
Als we deze week gaan overleven dan durven we ons wel echt kampeerders te noemen
Als we deze week gaan overleven dan durven we ons wel echt kampeerders te noemen
Laatst gewijzigd door Bertiel op 24 apr 2023, 08:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
-
Aangepast
Buienradar in de gaten houden. In de loop van de middag wordt het in elk geval droger. Het is hier in het oosten nu maar een natte boel.
Best dapper, kamperen met dit weer. 's Nachts koelt het de komende dagen nog hard af. Heb je een kacheltje?
- Lilian1975
En zorg dat regenkleding en paraplu voor grijpen ligt.... als je bepakt en bezakt aankomt. En inderdaad... buienradar.nl. Gewoon wachten met opzetten tot het even droog is. Desnoods eerst even ergens kop koffie gaan drinken. Voordeel vouwwagen. Je hebt met het klapgedeelte al snel plek waar je droog bent. Het zijn meestal meer buien deze tijd van het jaar als dat het de hele dag regent. Veel plezier in het land van Bartje...Ik geloof dat het in de loop van de week wel beter wordt. Niet warm. Maar een kacheltje is dan echt een uitkomst. En extra Fleecekleed etc. En eventueel warm waterzak. Zelf ga ik do tot en met za aan de wandel daar
. Maar ben niet zo dapper om te kamperen nu. Wij doen de eerste poging eind mei. O ja wij nemen altijd van die dunne sneldrogende handdoeken mee. Niks is zo vervelend als dat je op een gegeven moment geen droge handdoek meer hebt. En ja als het heel koud is kan je altijd nog thermogoed dragen. Maar meestal valt het allemaal wel mee. Verder met afbreken rekening houden met of he droog kan inpakken. Desnoods de voortent al eerder afbreken. De bak kan je vaak thuis nog wel even uitklappen om te drogen...

Klinkt niet echt als vakantie LOLLilian1975 schreef:En zorg dat regenkleding en paraplu voor grijpen ligt.... als je bepakt en bezakt aankomt. En inderdaad... buienradar.nl. Gewoon wachten met opzetten tot het even droog is. Desnoods eerst even ergens kop koffie gaan drinken. Voordeel vouwwagen. Je hebt met het klapgedeelte al snel plek waar je droog bent. Het zijn meestal meer buien deze tijd van het jaar als dat het de hele dag regent. Veel plezier in het land van Bartje...Ik geloof dat het in de loop van de week wel beter wordt. Niet warm. Maar een kacheltje is dan echt een uitkomst. En extra Fleecekleed etc. En eventueel warm waterzak. Zelf ga ik do tot en met za aan de wandel daar. Maar ben niet zo dapper om te kamperen nu. Wij doen de eerste poging eind mei. O ja wij nemen altijd van die dunne sneldrogende handdoeken mee. Niks is zo vervelend als dat je op een gegeven moment geen droge handdoek meer hebt. En ja als het heel koud is kan je altijd nog thermogoed dragen. Maar meestal valt het allemaal wel mee. Verder met afbreken rekening houden met of he droog kan inpakken. Desnoods de voortent al eerder afbreken. De bak kan je vaak thuis nog wel even uitklappen om te drogen...
- Lilian1975
Chrisje72 schreef: ↑24 apr 2023, 11:33Klinkt niet echt als vakantie LOLLilian1975 schreef:En zorg dat regenkleding en paraplu voor grijpen ligt.... als je bepakt en bezakt aankomt. En inderdaad... buienradar.nl. Gewoon wachten met opzetten tot het even droog is. Desnoods eerst even ergens kop koffie gaan drinken. Voordeel vouwwagen. Je hebt met het klapgedeelte al snel plek waar je droog bent. Het zijn meestal meer buien deze tijd van het jaar als dat het de hele dag regent. Veel plezier in het land van Bartje...Ik geloof dat het in de loop van de week wel beter wordt. Niet warm. Maar een kacheltje is dan echt een uitkomst. En extra Fleecekleed etc. En eventueel warm waterzak. Zelf ga ik do tot en met za aan de wandel daar. Maar ben niet zo dapper om te kamperen nu. Wij doen de eerste poging eind mei. O ja wij nemen altijd van die dunne sneldrogende handdoeken mee. Niks is zo vervelend als dat je op een gegeven moment geen droge handdoek meer hebt. En ja als het heel koud is kan je altijd nog thermogoed dragen. Maar meestal valt het allemaal wel mee. Verder met afbreken rekening houden met of he droog kan inpakken. Desnoods de voortent al eerder afbreken. De bak kan je vaak thuis nog wel even uitklappen om te drogen...

We hebben ooit een heerlijke vakantie gehad. Maar waren bij afbreken door en door nat. De regenkleding lag ergens diep ingepakt in auto. En we waren niet zo slim geweest om geween heel relax een ander tijdstip van vertrekken te kiezen. Zaten beetje vast nog in de huisjesmodes. Zaterdag vertrekken voor 11 uur. Nat moesten we aan de reis beginnen naar huis naar Nederland vanuit de Haute Alpes de Provence.... en zorgen dat we iets droogs voor het grijpen hebben. Tegenwoordig boeken we standaard dag extra. En als het dan regent kunnen we altijd nog dag later weg. Alles van de andere koude tips. We hebben aantal jaar op hooggelegen campings in bergen gekampeerd. Prachtig weer. Maar als de zon achter de bergen ging. Het niet heel warm weer was sowieso.... dan kon het snachts rond vriespunt zijn. Terwijl op de dag je lekker in T-shirt met korte mouwen in zonnetje zat.
Of paar jaar geleden. Pinksteren.... de koudste sinds 70 jaar. Storm, regen kou. We zaten met familie in Zeeland. We hebben een reuze gezellig familieweekend gehad. En toch scheen zelfs toen af en toe de zon. M.a.w. het zijn maar momenten. Meestal is het heerlijk

Kamperen is leuk. Huisje ook.
-
We staan. Nog niet alles uitgepakt maar dat komt nog wel.
Drassige ondergrond dus we gaan nog wat plaids halen bij de Hema
Bier staat koud
Drassige ondergrond dus we gaan nog wat plaids halen bij de Hema
Bier staat koud