Zeeuw schreef: ↑21 mar 2023, 09:35Daarin heb je gelijk. Ik vind overigens dat je in je mening over onze teflon-MP ook gelijk hebt. Als je na de toeslagenaffaire en Groningen vrijwel niets veranderd, daarop continue als kabinet terecht wordt bevraagd en nog steeds niet met alle kracht probeert deze schrijnende zaken te verbeteren, dan ben je niet bezig voor de bevolking.Job schreef: ↑21 mar 2023, 09:32Toch heeft GerefGemeente-lid een punt. Niet dat ik beledigd ben over je mening dat ik laster, ik neem het serieus op en ik pieker er sinds gisteren over. Het was namelijk niet zo bedoeld. Ik heb niets met mensen die vol op het orgel gaan over "hen die in hoogheid zijn gezeten", maar blijkbaar kwamen mijn uitspraken ook zo over.GerefGemeente-lid schreef: ↑21 mar 2023, 09:00Lach er maar om.![]()
![]()
Het is een wezenlijk onderdeel van de discussie in dit draadje. Iemand anders van laster beschuldigen en dan vervolgens de discussie op zo'n manier doodslaan, is het ultieme voorbeeld van iemand die de klok heeft horen luiden, maar niet weet wat de klepel hangt.
Schoonmaker, hou je bij je leest!
Toch, als je vindt dat ik laster en tegelijk mijn argumenten niet wilt onderzoeken, dan gaat er iets scheef.
De belastingdienst doet juist heel veel om de problemen met de toeslagenaffaire op te lossen. Het probleem is alleen dat inmiddels uit onderzoeken blijkt dat veel ouders terecht gekort zijn. Probeer dat als overheid maar eens op te lossen als de beeldvorming tegen de overheid is.
Tav Groningen speelt mee dat de overheid niet alleen verantwoordelijk is. Ook de Shell, NAM ed (civiele partijen) maken deel uit van het probleem.