Erdee
-
Re: Erdee
https://www.rd.nl/artikel/1009012-zaak- ... -nederland
Heel triest dat na 3 minimale voortgang in het proces is geboekt. Heel deze zaak is verdrietig voor de slachtoffers en voor Gods Heilige naam. Dat alles zo lang duurt, maakt het in mijn ogen alleen nog maar pijnlijker.
Heel triest dat na 3 minimale voortgang in het proces is geboekt. Heel deze zaak is verdrietig voor de slachtoffers en voor Gods Heilige naam. Dat alles zo lang duurt, maakt het in mijn ogen alleen nog maar pijnlijker.
-
- Verbannen
Ik blijf toch lekker op kantoor en op de weg zitten. Maar misschien kies ik ooit nog eens voor het onderwijs. Dat lijkt me wel interessant. Maar de zorg is helaas niets voor mij.Ad Anker schreef:De seniorbipsen van Enny de Bruijn, in de krant van vandaag, zo waar!
- Dodo
Ik vind het vooral storend dat de zorg voor ouderen zo wordt genoemd: billen wassen.
Het is zoveel meer dan dat, en zoveel mooier dan dat.
Het is zoveel meer dan dat, en zoveel mooier dan dat.
-
- Verbannen
Tiberius schreef:Klopt. Het personeelsgebrek onder ict-ers is veel schrijnender.

Dat denk ik ook. Het onderwijs zou enorm verbeterd kunnen worden door voorlopers op het gebied van ict. Daar had ik het gisteren nog met een oud-rector over. Leerlingen presteren bij voorlopers beter en waarderen die lessen ook nog eens hoger. En het zou ontzettend veel kunnen schelen in de werkdruk.
-
- Verbannen
Tiberius schreef:Zeker wel. Ik ben er vast van overtuigd dat er in de zorg en het onderwijs heel veel te halen valt door goed gebruik te maken van ict.