Grappen en grollen
-
Re: Grappen en grollen
ik heb veel last van mijn stem door m'n puffers, dus ik neem na het zingen er sowieso 1.
Daarnaast wat mij nog aangeboden wordt
Daarnaast wat mij nog aangeboden wordt
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Ik vond de inhoud van de advertentie ook erg leuk en ontspannen. In ieder geval veel leuker dan de advertentie waar @ dodo naar verwijst. Daar trapt hopelij kniemand in.Piet Puk schreef:En deze is ook wel hilarisch:
https://www.pzc.nl/zeeuws-nieuws/opa-zo ... ~a2a85307/
J.C. Philpot schreef:Ach, en zijn goede huwelijken uit contactadvertenties en datingsites voortgekomen.
Je weet nooit hoe een koe een haas vangt. Als het middel om tot een huwelijk te komen maar in afhankelijkheid van de Heere wordt gebruikt, kan dat wat mij betreft ook een contactadvertentie zijn. En als die afhankelijkheid er niet is, is ook een meer gebruikelijke procedure om tot verkering te komen niet goed.
Jij ?

Ik heb sinds een jaar of 2 een slaapprobleem.
Eet vooral snoepjes als ik moet vechten tegen de slaap. En helaas is dat vrij regelmatig. (Mijn vader at in dat geval koffiebonen. Maar dat is voor degenen die naast je zitten wat minder aantrekkelijk)
Eet vooral snoepjes als ik moet vechten tegen de slaap. En helaas is dat vrij regelmatig. (Mijn vader at in dat geval koffiebonen. Maar dat is voor degenen die naast je zitten wat minder aantrekkelijk)
- J.C. Philpot
Nee hoor. Ik heb mijn vrouw via mijn broertje leren kennen. Mijn vrouw informeerde ondertussen bij haar kennissen, of ze als vrouw ook het initiatief mocht nemen, maar wachtte het uiteindelijk toch maar geduldig af. En uiteindelijk kwam ik over de brug met het verkeringsaanzoek.merel schreef:J.C. Philpot schreef:Ach, en zijn goede huwelijken uit contactadvertenties en datingsites voortgekomen.
Je weet nooit hoe een koe een haas vangt. Als het middel om tot een huwelijk te komen maar in afhankelijkheid van de Heere wordt gebruikt, kan dat wat mij betreft ook een contactadvertentie zijn. En als die afhankelijkheid er niet is, is ook een meer gebruikelijke procedure om tot verkering te komen niet goed.
Jij ?
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Deze advertentie stond recent in het RD.Piet Puk schreef:En deze is ook wel hilarisch:
-
Hoe word ik gelukkig in een notendop.J.C. Philpot schreef:Nee hoor. Ik heb mijn vrouw via mijn broertje leren kennen. Mijn vrouw informeerde ondertussen bij haar kennissen, of ze als vrouw ook het initiatief mocht nemen, maar wachtte het uiteindelijk toch maar geduldig af. En uiteindelijk kwam ik over de brug met het verkeringsaanzoek.merel schreef:J.C. Philpot schreef:Ach, en zijn goede huwelijken uit contactadvertenties en datingsites voortgekomen.
Jij ?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
-
Helpt dat goed?helma schreef:Ik heb sinds een jaar of 2 een slaapprobleem.
Chocolademelk schijnt meer energie te bevatten dan energy drankjes. Misschien ook een tip.
Of toch een hazenslaapje af en toe

Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
Nee ik zelf niet. Mijn kinderen mogen na het zingen een snoepje pakken, de jongste krijgt 3 keer.HersteldHervormd schreef:Eten jullie veel snoepjes onder de kerkdienst?
Eerlijk gezegd vind ik het vreselijk als een volwassene achter elkaar zit te eten en dat ook heel duidelijk zichbaar doet.
Om wakker te blijven hoef je niet uitgebreid te gaan zitten kauwen toch? Prima als je af en toe iets in je mond stopt, maar dat kan heel onopvallend

- Maanenschijn
Een rol topdrop per dienst. Aangevuld met pepermuntjes.HersteldHervormd schreef:Eten jullie veel snoepjes onder de kerkdienst?
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Klopt, dat stond ook in het artikel van de PZC dat deze in het RD had gestaan. En blijkbaar lezen PZC-verslaggevers ook het RD(en blijkbaar ook de rubriek correspondentie/kennismakingCvdW schreef:Deze advertentie stond recent in het RD.Piet Puk schreef:En deze is ook wel hilarisch:
Ook lekker om die te combineren. Dus een topdropje en pepermuntje tegelijk.Maanenschijn schreef:Een rol topdrop per dienst. Aangevuld met pepermuntjes.HersteldHervormd schreef:Eten jullie veel snoepjes onder de kerkdienst?
-
Heb je nog meer tips?Bourdon16 schreef:Ook lekker om die te combineren. Dus een topdropje en pepermuntje tegelijk.Maanenschijn schreef:Een rol topdrop per dienst. Aangevuld met pepermuntjes.HersteldHervormd schreef:Eten jullie veel snoepjes onder de kerkdienst?

- J.C. Philpot
King extra strong, Mentos spearmint of Fisherman friends zijn mijn favoriet. Daarnaast krijg ik af en toe een mentos-derivaat aangerijkt door mijn mede-kerkbankbewoners, hetgeen ik dankbaar aanvaard. Snoep is snoep.Bourdon16 schreef:Ook lekker om die te combineren. Dus een topdropje en pepermuntje tegelijk.Maanenschijn schreef:Een rol topdrop per dienst. Aangevuld met pepermuntjes.HersteldHervormd schreef:Eten jullie veel snoepjes onder de kerkdienst?
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
-
Dit komt er zo droog uitJ.C. Philpot schreef:Snoep is snoep.

-
- Verbannen
Waar koop jij die? Ze hebben ze helaas niet (meer) in elke supermarkt.J.C. Philpot schreef:King extra strong