RF-meeting in de Betuwe 26-9-2025
Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?
Nu ik zie dat Posthoorn en Valcke ook van de partij zijn had ik best graag ook gekomen. Omdat ik ze eerder ook ontmoet heb op meetings. Ook anderen ontmoeten is leuk. Helaas heb ik een andere activiteit.
Re: RE: Re: RF-meeting. Welke als eerste? Utrecht of Zeeland?
Jammer zeg! Ik had je graag leren kennenErasmiaan schreef:Nu ik zie dat Posthoorn en Valcke ook van de partij zijn had ik best graag ook gekomen. Omdat ik ze eerder ook ontmoet heb op meetings. Ook anderen ontmoeten is leuk. Helaas heb ik een andere activiteit.
Ik zou wel willen, maar heb helaas geen vervoer. En met OV, zeker 's avonds, zie ik dat niet zitten. 

Ik heb je gemaild via RF, is dat de goede mail?Maanenschijn schreef:Even een tussenstand. In overleg met Helma wil ik graag hier vermelden wie zich via de mail gemeld hebben:
Hoopvol, Herman, J.C. Philpot, Johann GW, Lilian1975, DDD, Chrisje72, Posthoorn, Valcke.
Een enkele mail was tussen de spam beland, mogelijk zijn er dat meer, dus vandaar even deze opsomming. Er is nog plek genoeg en het is nog geen 4 november, geef je gerust nog op de komende tijd.
Ik kom toch wel D.V. @Bertiel, geldt je liftaanbod nog?
- Maanenschijn
Ja, is aangekomen.Arja schreef:Ik heb je gemaild via RF, is dat de goede mail?Maanenschijn schreef:Even een tussenstand. In overleg met Helma wil ik graag hier vermelden wie zich via de mail gemeld hebben:
Hoopvol, Herman, J.C. Philpot, Johann GW, Lilian1975, DDD, Chrisje72, Posthoorn, Valcke.
Een enkele mail was tussen de spam beland, mogelijk zijn er dat meer, dus vandaar even deze opsomming. Er is nog plek genoeg en het is nog geen 4 november, geef je gerust nog op de komende tijd.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Uiteraard! Leuk Ad.Ad Anker schreef:Ik kom toch wel D.V. @Bertiel, geldt je liftaanbod nog?
Carpoolplaats Gornetsnokkersdurp Liefst die aan de N57 (Jaro)
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
- Johann Gottfried Walther
Is dat schrikken.Ad Anker schreef:Ik kom toch wel D.V.

"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Ik heb me onder voorbehoud ook opgegeven. Hopelijk is die mail aangekomen.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
O, prima. Volgens mij bestaat de Jaro carpool niet meer, maar er kan vast een auto staan. Tegen die tijd spreken we een tijd af. Mooi zo. (Je kan toch ook over Flakkee rijden, trouwens?)Bertiel schreef:Uiteraard! Leuk Ad.Ad Anker schreef:Ik kom toch wel D.V. @Bertiel, geldt je liftaanbod nog?
Johann Gottfried Walther schreef:Is dat schrikken.Ad Anker schreef:Ik kom toch wel D.V.

Nee want hij pikt mij ook opAd Anker schreef:O, prima. Volgens mij bestaat de Jaro carpool niet meer, maar er kan vast een auto staan. Tegen die tijd spreken we een tijd af. Mooi zo. (Je kan toch ook over Flakkee rijden, trouwens?)Bertiel schreef:Uiteraard! Leuk Ad.Ad Anker schreef:Ik kom toch wel D.V. @Bertiel, geldt je liftaanbod nog?
- Maanenschijn
Een nieuwe stand:Maanenschijn schreef:Even een tussenstand. In overleg met Helma wil ik graag hier vermelden wie zich via de mail gemeld hebben:
- Valcke
- Posthoorn (afhankelijk van vervoer)
- Chrisje72
- DDD
- Lilian1975
- Johann G.W.
- J.C. Philpot
- Herman
- Helma
- Hoopvol
- Bertiel
- Ad Anker
- Pierre27
- Arja
Niemand gemist?
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Jezelf, of ga je vluchtgedrag vertonen?Maanenschijn schreef:Een nieuwe stand:Maanenschijn schreef:Even een tussenstand. In overleg met Helma wil ik graag hier vermelden wie zich via de mail gemeld hebben:
- Valcke
- Posthoorn (afhankelijk van vervoer)
- Chrisje72
- DDD
- Lilian1975
- Johann G.W.
- J.C. Philpot
- Herman
- Helma
- Hoopvol
- Bertiel
- Ad Anker