Kleine vreugden
Re: Kleine vreugden
Deze week van 4 dagen werken maar een keer zelf gereden, een keer meegereden en twee keer gefietst. Gezelligheid, lekker buiten en ook mooi: rond de 20 euro minder brandstofkosten.
- Niet meer zo actief -
Dit vind ik gewoon een leuke zin om op dit forum te lezen.Hoewel ik het forum heb verlaten, (...)
- Niet meer zo actief -
-
Mannetje schreef:Dit vind ik gewoon een leuke zin om op dit forum te lezen.Hoewel ik het forum heb verlaten, (...)

Sommige hebben last van de ziekte ATK, hoewel het onschuldig is kan het slachtoffer zich toch vervelend voelen.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Wat is ATK?
Tiberius schreef:Wat is ATK?

Ok, duidelijk.Ditbenik schreef:Tiberius schreef:Wat is ATK?Ik vermoed zomaar Aandacht Te Kort.
Mannetje schreef:Dit vind ik gewoon een leuke zin om op dit forum te lezen.Hoewel ik het forum heb verlaten, (...)
De aanleiding voor hem om dit te schrijven is heel begrijpelijk en natuurlijk komt hij binnenkort terug…en terecht!
Er zijn velen die definitief afscheid van dit forum genomen hebben maar na korte tijd weer terugkeren. Even afstand nemen is prima maar terugkomen is altijd leuk.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-
Bedankt voor aanvulling.Ditbenik schreef:Tiberius schreef:Wat is ATK?Ik vermoed zomaar Aandacht Te Kort.
Je hebt ook nog de ziekte LLDM, weet jij ook wat dat betekent?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
Jazeker, liever lui dan moe.
-
CorrectTiberius schreef:Jazeker, liever lui dan moe.
Klopt. Jij nam ook met wat bombarie afscheid. Kwam toen terug met 'ben heel even terug voor dit topic', bleef heel even weg en kwam weer uitgebreid terug. Fijn he.huisman schreef:Mannetje schreef:Dit vind ik gewoon een leuke zin om op dit forum te lezen.Hoewel ik het forum heb verlaten, (...)
De aanleiding voor hem om dit te schrijven is heel begrijpelijk en natuurlijk komt hij binnenkort terug…en terecht!
Er zijn velen die definitief afscheid van dit forum genomen hebben maar na korte tijd weer terugkeren. Even afstand nemen is prima maar terugkomen is altijd leuk.
Definieer de definitie van definitief
Dat was ook erg grappig. Helemaal voor de 3e keer.Mannetje schreef:Dit vind ik gewoon een leuke zin om op dit forum te lezen.Hoewel ik het forum heb verlaten, (...)
-
Een onverwachts, heerlijk moment en goed gesprek vanmiddag.
Dat! Van zuzlke momenten krijg je weer nieuwe moed.Als gast hier schreef:Een onverwachts, heerlijk moment en goed gesprek vanmiddag.