Nee, dat heeft er niets mee te maken. Als ik politicus was, zou ik er ook aanschuiven. En het is heel spijtig dat er niemand is geweest die de valse beeldvorming van Baudet over zijn collaboratie aan de kant schoof. Hij doet alsof het gaat om het verkondigen van een rechts geluid, terwijl feitelijk gezien zijn partij is gefinancierd (nu niet meer, dat is niet meer nodig) uit Russische destabilisatiegelden en hij op sommige onderdelen (al dan niet bewust) spreekbuis is voor een crimineel regime.HersteldHervormd schreef:Het is duidelijk dat je een zwak voor hem hebtDDD schreef:Dat ben ik niet met je eens. De uitzending was weer vol onzin en het zou goed zijn als er ook verstandige mensen aanschuiven.
Het is tekenend dat de journalisten daar dan niet op doorvragen. Bijvoorbeeld. Want de feiten liggen er, in ieder geval in de rapportages van Zembla en ik sluit niet uit -maar dat heb ik nog even gemist door drukte de laatste tijd- dat ook het Amerikaanse onderzoeksrapport nog nadere informatie geeft.
Zo was er meer onzin in de eerste tien minuten. Er is een belangrijk verschil tussen verschillen van mening en liegen.