Mijn wandelapp vertelt elke keer bij het opstarten weer wat wandelen doet voor je vitaliteit. Blijkbaar werkt het echtGerefGemeente-lid schreef: Overigens had ik onze geachte vrouwelijke moderator toch wel een jaar of 5, 6 jonger gedacht.

Mijn wandelapp vertelt elke keer bij het opstarten weer wat wandelen doet voor je vitaliteit. Blijkbaar werkt het echtGerefGemeente-lid schreef: Overigens had ik onze geachte vrouwelijke moderator toch wel een jaar of 5, 6 jonger gedacht.
Zeker. Vooral als je in Zeeland wandelt.Zita schreef:Mijn wandelapp vertelt elke keer bij het opstarten weer wat wandelen doet voor je vitaliteit. Blijkbaar werkt het echtGerefGemeente-lid schreef: Overigens had ik onze geachte vrouwelijke moderator toch wel een jaar of 5, 6 jonger gedacht.
Walcheren uitgezonderd.GerefGemeente-lid schreef:Zeker. Vooral als je in Zeeland wandelt. :yahooZita schreef:Mijn wandelapp vertelt elke keer bij het opstarten weer wat wandelen doet voor je vitaliteit. Blijkbaar werkt het echt :)GerefGemeente-lid schreef: Overigens had ik onze geachte vrouwelijke moderator toch wel een jaar of 5, 6 jonger gedacht.
Jammer johGerefGemeente-lid schreef:Overigens had ik onze geachte vrouwelijke moderator toch wel een jaar of 5, 6 jonger gedacht.
Zita schreef:Dank!
Waarom zou ik dat jammer moeten vinden?Mannetje schreef:Jammer johGerefGemeente-lid schreef:Overigens had ik onze geachte vrouwelijke moderator toch wel een jaar of 5, 6 jonger gedacht.
Dat moet dan dezelfde zijn als die me ooit in een volle personeelskamer heeft begroet met: 'Heeeeee Zita!!!'. Ik zin nog altijd op wraak. De snoodaard gooit mijn hele digitale privacy te grabbelBezorgd schreef:Zita schreef:Dank!
Geen dank. De verwachting was ook dat je deze aandacht zou waarderen.
De tip kwam overigens van een oud forummer
De schelm.Zita schreef:Dat moet dan dezelfde zijn als die me ooit in een volle personeelskamer heeft begroet met: 'Heeeeee Zita!!!'. Ik zin nog altijd op wraak. De snoodaard gooit mijn hele digitale privacy te grabbelBezorgd schreef:Zita schreef:Dank!
Geen dank. De verwachting was ook dat je deze aandacht zou waarderen.
De tip kwam overigens van een oud forummer
Toch heb je dat snel hoor. In huize Maanenschijn moeten we opletten dat we Philpot bij zijn correcte naam benoemen.Zita schreef: Dat moet dan dezelfde zijn als die me ooit in een volle personeelskamer heeft begroet met: 'Heeeeee Zita!!!'. Ik zin nog altijd op wraak. De snoodaard gooit mijn hele digitale privacy te grabbel
Tja, da's dan weer een goede vraag...GerefGemeente-lid schreef:Waarom zou ik dat jammer moeten vinden?Mannetje schreef:Jammer johGerefGemeente-lid schreef:Overigens had ik onze geachte vrouwelijke moderator toch wel een jaar of 5, 6 jonger gedacht.
GerefGemeente-lid schreef:Waarom zou ik dat jammer moeten vinden?Mannetje schreef:Jammer johGerefGemeente-lid schreef:Overigens had ik onze geachte vrouwelijke moderator toch wel een jaar of 5, 6 jonger gedacht.
Dankjewel!GerefGemeente-lid schreef:We feliciteren @Hoopvol van harte met zijn 31ste verjaardag!