OpenDoorsdag

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

OpenDoorsdag

Bericht door Lassie »

wie is er geweest?

Het was voor mij de eerste keer en ik vond het echt geweldig.
Zo'n mooi en zo fijn. Die eenheid. En hoe die mannen/vrouw zo vol ontroering hun verhaal/toespraak/getuigenis gaven. Ik kreeg soms de rillingen over mun rug.

En dat laatst onder het zingen van de laatste twee liederen. Heel mooi gebaar met die vlaggen.

Volgend jaar zeker weer!!!
love
Berichten: 111
Lid geworden op: 13 nov 2004, 19:52

Bericht door love »

Ikke! :wink:
Het middagprogamma hebben we niet meegemaakt. Na het eten zijn we gaan shoppen in Zwolle het "vlees" wil ook wat he? :wink:
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

echt???????????????

dan hebben jullie heeel veel dingen gemist. (Echt waar hoor). Middag programma vond ik heel mooi en indrukwekkend. Vooral met die intervieuws. En wat ik ook heel mooi vond was de afsluiting met al die vlaggen. geweldig.
Gabrielle
Berichten: 1055
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:12

Bericht door Gabrielle »

Wij zijn er ook geweest.
Het was een heerlijke dag, zoveel broeders en zusters bij elkaar.

Al vond ik het wel jammer dat iedere spreker zo weinig tijd had, en daarom niet zo uitgebreid hun verhaal konden doen.
Maar dat kwam omdat het een jubileumjaar was, denk ik.

Het geeft mij altijd een voorproefje van straks.......
al die mensen uit verschillende landen, samen voor Gods troon.
Wat zal dat geweldig zijn.

Ja, die afsluiting met de kinderen met de vlaggen van 50 verschillende landen vond ik ook heel bijzonder.
Het ontroerde mij ook, dáár staat de volgende generatie, zij moeten straks het stokje overnemen.

Het kinderprogramma was heel goed georganiseerd, de kids waren laaiend enthousiast. We zullen volgend jaar wel weer moeten :wink:

Ze hebben ook wezenlijk wat meegekregen, hoe kunnen zij hoe klein ze ook zijn, betrokken zijn bij de lijdende kerk.

De kern van de boodschap was toch steeds weer :

Hoe groot de kracht van het gebed wel niet is.
Dat wordt door ons vaak onderschat !
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Bericht door Lassie »

Gabrielle schreef:Wij zijn er ook geweest.
Het was een heerlijke dag, zoveel broeders en zusters bij elkaar.

Al vond ik het wel jammer dat iedere spreker zo weinig tijd had, en daarom niet zo uitgebreid hun verhaal konden doen.
Maar dat kwam omdat het een jubileumjaar was, denk ik.

Het geeft mij altijd een voorproefje van straks.......
al die mensen uit verschillende landen, samen voor Gods troon.
Wat zal dat geweldig zijn.

Ja, die afsluiting met de kinderen met de vlaggen van 50 verschillende landen vond ik ook heel bijzonder.
Het ontroerde mij ook, dáár staat de volgende generatie, zij moeten straks het stokje overnemen.

Het kinderprogramma was heel goed georganiseerd, de kids waren laaiend enthousiast. We zullen volgend jaar wel weer moeten :wink:

Ze hebben ook wezenlijk wat meegekregen, hoe kunnen zij hoe klein ze ook zijn, betrokken zijn bij de lijdende kerk.

De kern van de boodschap was toch steeds weer :

Hoe groot de kracht van het gebed wel niet is.
Dat wordt door ons vaak onderschat !
volgens mij heb ik jouw gezien. Jij liep vlak voor mij (samen met een man) langs... k zag iets bekend. Maar kon je niet meer aanspreken, je liep heel snel. :wink:
Plaats reactie