Dat geloof ik best maar dan is er de meldknop en het vangnet van de moderators. Om proberen volwassen mensen op te voeden in wat jij (en ik) netjes discussiëren vinden is best lastig. En het valt toch ook best wel mee?merel schreef:Dat jij en ik hier niet van wakker liggen betekent niet dat dit ook niet voor een ander geldt. Diverse mensen die herhaaldelijk op deze wijze bejegend zijn, hebben hier last van.huisman schreef:Ook ik stoor mij regelmatig aan postings maar dat is wel inherent aan een discussieforum. Zelf ben ik vrij gevoelloos op dit vlak. Ik stoor mij meer aan de inhoud dan aan de vorm.
In grote lijnen vind ik dit een prima forum met aardige mensen die over sommige zaken vrij fundamenteel verschillen.
Na al die jaren dat ik hier aanwezig ben blijf ik het nog steeds de moeite waard vinden om mee te doen.
Een beetje peper en zout in een discussie is zo af en toe best geoorloofd en gaat het de grens van het betamelijke over zijn er de mods en is er een meldknop.
M.a.w. voor mij hoeft er weinig tot niets te veranderen
Trouwens ik ben ook niet altijd trots op mijn eigen postings. Meestal wel trouwens. In the heat of the moment is een uitglijder zomaar gemaakt....ook in 2022 maar ik bied daar bij voorbaat al mijn excuses voor aan.