Vaccinatie met het oog op COVID-19
Re: Vaccinatie met het oog op COVID-19
Daar zeg je wat. Dat is een niet ontdekte markt. Posters van dominees. Ik ben benieuwd of dat zou verkopen. Een stemmige zwart-witbeeltenis van ds. G.H. Kersten op A2-formaat. Met een mooie zilver-zwarte rand. Dat zou toch best mooi kunnen staan in een grote gang.
Of zelfs kamerbreed behang. Ik zie nieuwe perspectieven.
-
Volgens mij moeten wij nu doorpakken. VOF starten?DDD schreef:Daar zeg je wat. Dat is een niet ontdekte markt. Posters van dominees. Ik ben benieuwd of dat zou verkopen. Een stemmige zwart-witbeeltenis van ds. G.H. Kersten op A2-formaat. Met een mooie zilver-zwarte rand. Dat zou toch best mooi kunnen staan in een grote gang.
Ik bedoel, die 100.000 GG’ers zijn allemaal potentiële klanten.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
Ik houd het maar bij mijn eigen unieke vaardigheden. Maar ik sluit echt niet uit dat er een markt voor is, zeker als je het stilistisch verantwoord doet.
-
- Verbannen
Helaas. Ik ben erg gehecht aan een hagelwitte muur. Liefst zo leeg mogelijk.DDD schreef:Ik houd het maar bij mijn eigen unieke vaardigheden. Maar ik sluit echt niet uit dat er een markt voor is, zeker als je het stilistisch verantwoord doet.
Goed zo, een gewitte wand; dat is nog Bijbels ook.
-
- Verbannen
Je weet in welk tekstverband dit staat?Tiberius schreef:Goed zo, een gewitte wand; dat is nog Bijbels ook.
On-topic maar weer.
This page doesn't seem to exist.Wim Anker schreef:https://brownstone.org/articles/well-st ... o-11/?s=09
Lezen!
Vaccinatie kills, direct en indirect!
Je plaat blijft hangen...Wim Anker schreef:https://brownstone.org/articles/well-st ... o-11/?s=09
Lezen!
Die conclusie trek ik niet uit het artikel. Verder wel waar dat je heel voorzichtig moet zijn met vaccinatie van jonge kinderen en er zeker geen druk op moet zetten (zoals nu ik New York bijvoorbeeld al gebeurd).Wim Anker schreef:https://brownstone.org/articles/well-st ... o-11/?s=09
Lezen!
Verder vind ik het vreemd dat ze het steeds over jonge geiten hebben.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Kan hier nog (door o.a. @DDD) op worden gereageerd? Want ik wordt van alles en nog wat beticht op dit forum terwijl @DDD zelf de woorden van het RIVM, in de persoon van prof. dr. van Dissel onduidelijk en meervoudig vind.Wim Anker schreef:Eind van het liedje is natuurlijk dat @DDD - die zichzelf hoogbegaafd vind - de uitleg van een gelauwerd wetenschapper onduidelijk en meerduidig vind.
Of iets juist is kan pas worden vastgesteld als duidelijk is wat er staat. Wat staat hier nu?
"Het voorkomt ook nog steeds voor ruim 90 procent ziekenhuis- en IC-opnames."
Je kunt denk ik wachten tot je een ons weegt.
Wat wil je horen? Gaat het jou erom dat het door Van Dissel percentage niet klopt? Of betwist je de uitspraak dat vaccinatie opname voorkomt?Wim Anker schreef:
Kan hier nog (door o.a. @DDD) op worden gereageerd? Want ik wordt van alles en nog wat beticht op dit forum terwijl @DDD zelf de woorden van het RIVM, in de persoon van prof. dr. van Dissel onduidelijk en meervoudig vind.
Wim wil horen dat vaccinatie dodelijk is..Ambtenaar schreef:Wat wil je horen? Gaat het jou erom dat het door Van Dissel percentage niet klopt? Of betwist je de uitspraak dat vaccinatie opname voorkomt?Wim Anker schreef:
Kan hier nog (door o.a. @DDD) op worden gereageerd? Want ik wordt van alles en nog wat beticht op dit forum terwijl @DDD zelf de woorden van het RIVM, in de persoon van prof. dr. van Dissel onduidelijk en meervoudig vind.