Laat hem dat op het forum dan ook eens doen.Ad Anker schreef:Dat was een inkopper. Maar het antwoord is voluit: Ja.Mannetje schreef:Nu wel dan?

Laat hem dat op het forum dan ook eens doen.Ad Anker schreef:Dat was een inkopper. Maar het antwoord is voluit: Ja.Mannetje schreef:Nu wel dan?
Ik snap het niet. Wat moet hij doen?Mannetje schreef:Laat hem dat op het forum dan ook eens doen.Ad Anker schreef:Dat was een inkopper. Maar het antwoord is voluit: Ja.Mannetje schreef:Nu wel dan?
Tja, ik snap.het ook niet zo goed. Dit is een discussieforum. m.i. heb ik de afgelopen dagen een goede bijdrage geleverd aan de discussie zodat anderen er hun visie.en argumenten tegenover kunnen zetten. Anderen hebben vanuit hun perspectief ook een goede bijdrage geleverd. Daarnis dit forum toch voor?Mannetje schreef:Dingen zeggen die de moeite van het luisteren waard zijn.
Maar er stond wel een knipoogje achter hè?
Is voor Mannetje wel eye-opener, vereenzelvig niet de persoon met zijn/haar bijdragen in een discussieforum.Ad Anker schreef:Ik snap het niet. Wat moet hij doen?Mannetje schreef:Laat hem dat op het forum dan ook eens doen.Ad Anker schreef:Dat was een inkopper. Maar het antwoord is voluit: Ja.Mannetje schreef:Nu wel dan?
Ik hoef geen antwoord trouwens, dit is of topic, op de persoon en niet aardig van je.
Als we ons op het forum wensen te toetsen... ik geloof dat dat moeilijk zal zijn. Toetsen aan de Schrift is de enige Toetssteen. En ik geloof ook dat ds. van der Groe de Toetsteen recht gebruikt. Of bv Joseph Alleine. Dat zijn betrouwbare toetsstenen maar gegrond op het Woord. Ik spreek nu subjectief, maar ik ben hier meer verward dan onderwezen.Wim Anker schreef:Tja, ik snap.het ook niet zo goed. Dit is een discussieforum. m.i. heb ik de afgelopen dagen een goede bijdrage geleverd aan de discussie zodat anderen er hun visie. en argumenten tegenover kunnen zetten. Anderen hebben vanuit hun perspectief ook een goede bijdrage geleverd. Daar is dit forum toch voor?Mannetje schreef:Dingen zeggen die de moeite van het luisteren waard zijn.
Maar er stond wel een knipoogje achter hè?
ik zit hier om kennis op te doen en mijn mening re toetsen.
Dan mogen jullie het ook wel over mij hebben hoor!Wim Anker schreef:
Is voor Mannetje wel eye-opener, vereenzelvig niet de persoon met zijn/haar bijdragen in een discussieforum.
Mijn broeder luistert goed, denkt na en neemt dan zijn eigen beslissingen (die ik dan weer nadoe). Dat is fijn, want dan blijft er wat te bespreken bij de eerstvolgende barbecue.
Als je in quarantaine zit, dan is er geen reden om jezelf te scheren. Of je hebt er gewoon de energie niet voor. Dus dan groeit hij maar een poosje.Chrisje72 schreef:Wat is een coronabaard? Ik zie het verband niet zo