criminelen

wim314

Bericht door wim314 »

inderdaad...amen
daarom getuigenissen zo goed
wat voor jou is wil God ook met ander of andersom....wordt ik blij van

denk maar es ff ... ik doe mee
wim314

Bericht door wim314 »

de getuigenis van iemand kan dan wel persoonlijk zijn...ik denk dat ieder leeft tot Gods eer...als het goed zou zijn..

daarom is verhalen van Gods wond're daden naar m.i. altijd aan te bevelen... heel persoonlijke dingen (gevoelige ofzo)...zijn ws ook niet relevant....

gevangenispredikanten vind ik vaak ook verlichtte mensen trouwens....positief bedoeld dan wel
Andre
Berichten: 1164
Lid geworden op: 05 feb 2004, 17:19
Locatie: in de auto

Bericht door Andre »

Hartverscheurend, maar wel de realiteit, en het gebeurt, helaas nog steeds.
visje

Bericht door visje »

is er tegenwoordig alleen in de hemel nog maar blijdschap wanneer een zondaar zich bekeert?
Als je op de reakties hier op osw afgaat zou je dat wel zeggen.

Trouwens werd jij gefeliciteerd toen je tot geloof kwam ???
Ik hoorde van iemand die voor het eerst aan het avondmaal gegaan was en bezoek kreeg van een ouderling .
Deze man feliciteerde haar eerst en ging toen zitten om verder te praten.....

Dus geen kruisverhoor en vraagtekens of het allemaal wel echt is.....

Blij, ja dat ben je zeker als zich een zondaar bekeert. God is goed !!!!
wim314

Bericht door wim314 »

het welkom in de strijd gevoel overheerste bij de reacties bij mij....heb daar nie zoveel mee en nu ik dit lees weet ik weer waarom
wim314

Bericht door wim314 »

oh ok sorry. Ik had best behoeft aan mensen die zeiden: geweldig dat je gelooft en ik hoopte meegenomen te worden, meegetrokken zeg maar, gemotiveerd...welkom in de strijd...zo van: je zult erachter komen dat het niet gemakkelijk is om te geloven...dus welkom bij de club mensen die het niet zo makkelijk heeft.... dat vond ik jammer..niet dat ik het er niet mee eens ben, integendeel, maar was eenzijdig.
Plaats reactie